افزایش چشمگیر دانشجویان  ممتاز شاهد و امور ایثارگران در تمام مقاطع تحصیلی درواحد رودهن

جلسه ستاد شاهد و امور ایثارگران با حضور دکتر شجاع رئیس واحد، امیرمرادی معاون فرهنگی اجتماعی بنیاد شهید شهرستانهای استان تهران، سبحانی رئیس آموزش اداره کل، اشرفی رئیس بنیاد شهید شهرستان دماوند، سرکار خانم صدیقی مسئول آموزش بنیاد شهید دماوند و حسین محمدی مسئول ستاد شاهد و امور ایثارگران واحد رودهن تشکیل شد.

به گزارش ایسکانیوز، در ابتدای جلسه حسین محمدی گفت: این دفتر علاوه بر انجام کارهای آموزشی بر دانشجویان شاهد و ایثارگر خود را موظف دانسته به پاس قدردانی از زحمات خانواده های محترم شهداء،جانبازان وایثارگران هشت سال دفاع مقدس کارگاههای مختلف علمی و آموزشی به تناسب رشته های تحصیلی برای دانشجویان شاهد در واحد برگزار نماید.

در ادامه دکتر شجاع ضمن تسلیت فرارسیدن شهادت امام زین العابدین (ع) گفت:انتصاب مرادی به عنوان معاون فرهنگی اداره کل بنیاد شهید شهرستانهای استان تهران و همچنین انتصاب اشرفی به عنوان رئیس بنیاد شهید شهرستان دماوند را تبریک گفتندو فرمودند نگاه واحد رودهن بر این است که در حد بضاعت خود به دانشجویان شاهد و ایثارگر خدمات آموزشی و دانشجویی ارائه دهد.

مرادی معاون فرهنگی اجتماعی بنیاد شهید شهرستان های استان تهران گفت: طبق بررسیهای بعمل آمده از نیمسال اول 94-93 تاکنون درصد مشروطی دانشجویان شاهد و ایثارگر واحد رودهن کاهش یافته و با افزایش چشمگیر دانشجویان ممتاز در تمام مقاطع مواجه ایم که جای تشکر و قدردانی از رئیس واحد و مسئول ستاد شاهد واحد را دارد.

سبحانی رئیس آموزش اداره کل بنیاد شهیداستان تهران گفت: واحد رودهن از بین 16 واحد دانشگاه آزاد اسلامی شهرستانهای استان تهران و 8 مرکز آموزشی (سما) تنها واحدی هستند که همیشه جلسات ستاد شاهد و امور ایثارگران را به موقع برگزار می کنند.

وی گفت بنیاد شهید کتابچه الکترونیکی خدمات رسانی به دانشجویان شاهد و ایثارگر را تنظیم نمودند که در اسرع وقت به اطلاع دانشجویان خواهد رسید.

وی پیشنهاد نمودند اگر برای واحد رودهن مقدور باشد کارگروهی متشکل از نمایندگان حوزه آموزشی، دانشجویی، فرهنگی و ستاد شاهد واحد به اتفاق نمایندگان بنیاد شهید و امور ایثارگران تشکیل و جلسات منظمی داشته و مصوبات جلسه را به سمع و نظر اداره کل بنیاد شهید و ستاد شاهد و امور ایثارگران سازمان مرکزی ارسال نمایند.

201

کد خبر: 690518

وب گردی

وب گردی