برگزاری جلسه شورای پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس

جلسه شورای پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس با حضور مدیرکل توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی، معاونان پژوهش و فناوری واحدها و مراکز و مدیران ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس به میزبانی واحد شیراز برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، مدیر کل توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی در این جلسه به تبیین بخشنامه تفویض اختیار و نحوه تخصیص هزینه کرد ردیف 1-2 اعتبارات پژوهشی و ساخت محصول اولیه در راستای توسعه کمی و کیفی مراکز رشد پرداخت.

دکتر داود ثمری، با اشاره به نزدیکی جشنواره پژوهش و فناوری سال 95 و مراسم بزرگداشت هفته پژوهش، به بررسی و تبیین مفاد بخشنامه های جدید مرتبط با حوزه معاونت پژوهش و فناوری پرداخت و در این راستا با اشاره به بخشنامه جدید تفویض اختیار و نحوه تخصیص هزینه کرد ردیف 1-2 اعتبارات پژوهشی و ساخت محصول اولیه، به بررسی مفاد این بخشنامه و تأثیرات آن در جهت توسعه کمی و کیفی مراکز رشد پرداخته شد.

دکتر محمد مهدی جباری، معاون پژوهش و فناوری واحد شیراز به بررسی وضعیت مرکز رشد واحدهای فناور و دیگر فعالیتهای صورت گرفته در اداره ارتباط با صنعت واحد شیراز پرداخت و ابراز امیدواری نمود تا با تلاش همه واحدهای دانشگاهی استان، استان فارس بتواند حضور فعالی در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و دانش بنیان جشنواره پژوهش و فناوری سال جاری در محل نمایشگاه بین المللی تهران داشته باشد.

معاونین پژوهش و فناوری و مدیران ارتباط با صنعت واحدهای استان نیز ضمن معرفی فعالیتهای پژوهشی صورت گرفته در هر واحد، به ارائه نقطه نظرات و خود در رابطه با مشکلات موجود در راستای تحقق اهداف پژوهشی پرداختند.

201

کد خبر: 690525

وب گردی

وب گردی