تحقق کامل اهداف کلان دانشگاه آزاد اسلامی توفیقات زیادی را نصیب آموزش عالی کشور خواهد کرد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با اشاره به نقش اساسی این دانشگاه در ایجاد تحول وانقلاب علمی در کشور گفت: دانشگاه آزاد اسلامی از بدو تاسیس تا کنون توانسته با استفاده از ظرفیت های موجود خود ،خدمات در خور توجه ای به جامعه علمی کشور ارائه دهد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز، دکتر مهدی باقری در جلسه توجیهی دانشجویان ورودی جدید که با حضور دیگر مسئولان این دانشگاه برگزار شد ضمن اشاره به سیاست های کلی دانشگاه در زمینه های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی اظهار داشت: دهه چهارم دانشگاه ازاد اسلامی دهه کیفیت محوری است و سیاست های تدوین شده دانشگاه آزاد اسلامی در جهت افزایش کیفیت خدمات آموزشی، پژوهشی و فرهنگی به دانشجویان خواهد بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان طرح ساها را به عنوان طرحی که عدالت تحقیقاتی را مد نظر قرار داده است عنوان کرد و افزود: امروز دانشجوی ما از هر واحد دانشگاهی در سراسر ایران می تواند از امکانات مجهزترین آزمایشگاههای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استفاده کند.

وی گسترش تحصیلات تکمیلی را یکی از اهداف کلان و محقق شده دانشگاه ازاد اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: خوشبختانه امروز تحصیل در مقاطع تحصیلات تکمیلی نیاز به مهاجرت به دور دست ها ندارد و جوانان عزیز ما در نزدیکترین واحد دانشگاهی می توانند به تحصیل بپردازند.

این مقام مسئول وجود خیل عظیمی از دانشجویان تحصیلات تکمیلی در دانشگاه ازاداسلامی را فرصتی مغتنم برای تبدیل علم به ثروت و حرکت در جهت تاسیس شرکت های دانش بنیان جدید به عنوان زیر بنای اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و افزود: موضوعات تحقیقاتی دانشجویان هدفمند و در راستای ارائه راهکار برای حل مشکلات و موانع موجود در جامعه باشد.

مهدی باقری دانشجو یان را ولی نعمتان دانشگاه خواند و افزود : ارائه خدمات مطلوب در تمامی حوزه های مختلف دانشگاه جزء خواسته بحق دانشجویان بوده و در این راه همه مسئولین دانشگاه در جهت خدمات رسانی به دانشجویان عزیز از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

این جلسه با سخنرانی معاونین و مدیران دانشگاه در حوزه های مختلف و تشریح آئین نامه های حوزه های تحت مدیریت خود و سوال و جواب دانشجویان ورودی جدید به اتمام رسید.

کد خبر: 690536

وب گردی

وب گردی