نشست هم‌اندیشی کانون‌های فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود

نشست هم‌اندیشی دبیران کانون‌های فرهنگی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی کانون‌ها برگزار شد .

در این نشست معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با اشاره به نقش و جایگاه کانون‌های فرهنگی در دانشگاه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به‌ موازات رشد علمی و پژوهشی دانشجویان، در زمینه فرهنگی و هنری هم رشد قابل‌ ملاحظه‌ای داشته است که مصداق عینی آن کانون‌های فرهنگی است که با حمایت‌های معاون دانشجویی فرهنگی سازمان مرکزی دانشگاه و مدیران وی هر روز شاهد ارتقای کمی و کیفی و نظام‌مند شدن بیشتر این فعالیت‌ها هستیم.

دکتر علی رضوانی تنوع‌بخشی کانون‌های فرهنگی، ساماندهی اتاق‌ها و ارتقای کیفی کانون‌ها و برگزاری برخی کارگاه‌های آموزشی برای اعضاء، تصویب برنامه‌ها و تخصیص بودجه به کانون‌های فرهنگی را ازجمله فعالیت‌های حوزه خود برای تقویت این بخش برشمرد و بیان کرد: از کانون‌ها خواسته‌شده با حضور هرچه باشکوه‌تر در نمایشگاه اربعین واحد شاهرود و نیز دستاوردهای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بر شور این رویدادها بیفزایند.

در این نشست دبیران کانون‌های فرهنگی دانشجویی ضمن معرفی برنامه‌ها و اهداف خود به عضوگیری پرداختند.

هم‌اکنون دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود 16 کانون مصوب دارد که در سامانه کانون‌های فرهنگی ثبت‌شده و 4 کانون هم جدیداً تصویب شده است.

201

کد خبر: 690560

وب گردی

وب گردی