رئیس جدید دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر معرفی شد

با حضور اعضای شورای واحد دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر از رئیس سابق دانشکده فنی و مهندسی و نیز مدیر کل سابق آموزش واحد اسلامشهر تقدیر و مسئولین جدید معرفی شدند.

به گزارش ایسکانیوز، در نشستی با حضور دکتر محمودرضا اسفندیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و اعضای شورای واحد این دانشگاه، از دکتر یونس شرقی رئیس سابق دانشکده فنی و مهندسی و دکتر حامد سربازی مدیر کل سابق آموزش در طی دوران تصدی خود در این مسئولیت ها تقدیر و دکتر بابک فدوی به عنوان رئیس جدید دانشکده فنی و مهندسی و دکتر علیرضا فرزانه به عنوان مدیر کل آموزش واحد اسلامشهر معرفی شدند.
دکتر محمودرضا اسفندیار در این نشست ضمن تقدیر از یکایک مسئولین و همکاران واحد اسلامشهر، روحیه عملکرد سیستمی را بزرگترین مشخصه بارز دانشگاهیان این واحد دانشگاهی دانست و خاطرنشان کرد: عملکرد مشارکتی با هماهنگی، همدلی و هم بستگی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر که ثمرات بسیاری را نیز برای این واحد دانشگاهی به بار نشانده، امری قابل تقدیر است.
وی یکی از ثمرات این عملکرد و روحیه کار گروهی را تاسیس و راه اندازی مطلوب مرکز تحصیلات تکمیلی واحد اسلامشهر در نیمسال جدید تحصیلی برشمرد و افزود: این کار جز با کوشش و تلاش گروهی محقق نمی شد.
اسفندیار با اشاره به اولویت های واحد اسلامشهر، اخلاق مداری و عمل به وظایف در چارچوب خط مش های سازمان را مهمترین این اولویت ها عنوان و خاطرنشان کرد: امروز دانشگاهیان واحد اسلامشهر با عملکرد درست و متعهدانه خود، آینده ای روشن را برای این واحد دانشگاه آزاد اسلامی ترسیم خواهند نمود.

در ادامه این نشست از دکتر حامد سربازی و دکتر یونس شرقی تقدیر شده و احکام مسئولیت به دکتر علیرضا فرزانه و دکتر بابک فدوی تقدیم شد.
گفتنی است دکتر بابک فدوی عضو هیأت علمی گروه معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر است که پیش از این بعنوان مدیر گزوه رشته معماری و دکتر علیرضا فرزانه پیش از این بعنوان معاون دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی در این واحد دانشگاهی مشغول به خدمت بوده اند.

201

کد خبر: 690563

وب گردی

وب گردی