پارسایی: موضع نهایی فراکسیون امید درباره وزرای پیشنهادی فردا اعلام می شود/ مردم انتظار همراهی مجلس با دولت را دارند

سخنگوی فراکسیون امید مجلس دهم از اعلام موضع رسمی این فراکسیون درباره وزرای پیشنهادی دولت پس از جلسه روز دوشنبه خبر داد.

بهرام پارسایی در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیوز با اشاره به نظر فراکسیون امید درباره سه وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد و اسلامی و ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: موضع رسمی و نهایی فراکسیون نمایندگان اصلاح طلب و حامی دولت پس از برگزاری جلسه مجمع عمومی فراکسیون با این وزراء اعلام می شود.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:‌ مردم منتظرند در خصوص رای اعتماد به وزرای پیشنهادی، مجلس و دولت با یکدیگر همراه باشند و برای پیشبرد برنامه های دولت تعامل داشته باشند تا مشکل خاصی برای کشور ایجاد نشود.

سخنگوی فراکسیون امید مجلس دهم با اشاره به جوسازی های برخی رسانه ها درباره وزرای پیشنهادی و اتهام زنی به آن ها خاطرنشان کرد: متاسفانه عده ای در کشور ما با سوء استفاده ازمناسبت‌های مختلف تاریخی به نفع شخص و گروه و جناح خود بهره برداری می کنند که این کار درست و اخلاقی نیست هر چند که اتهام وارد کردن آسان است اما باید در فضای رسانه ای و سیاسی کشور اخلاق را رعایت کرد.

پارسایی تصریح کرد:‌ به عنوان مثال، آقای دانش آشتیانی مسئولیت های زیادی داشتند و فردی متعهد در قبال نظام بوده اند و افرادی همچون آقای نجفی که مورد وثوق فرهنگیان هستند وی را تایید می کنند که فرد توانمندی در رساندن این وزارتخانه مهم به جایگاه اصلی خود می باشد.

وی تاکید کرد: جدای از بحث های حاشیه ای، باید بیشتر روی عملکرد و توانمندی افراد صحبت کرد تا اینکه بخواهیم به آن ها اتهام زده و شخصیت شان را تخریب کنیم.

سخنگوی فراکسیون امید با اشاره به گفتگوی تلفنی خود با محمدعلی نجفی که در آخرین لحظات از پذیرفتن پیشنهاد وزارت آموزش و پرورش منصرف شد، گفت: آقای نجفی در این گفت و گو تاکید کرد که همه سعی ما بر این بود که دانش آشتیانی که دارای توانمندی و سوابق خوبی است را به عرصه بیاوریم و از وی حمایت کرده و خواهیم کرد اما اگر وی پیشنهاد وزارت را نمی پذیرفت آن گاه بنده وارد این عرصه می شدم.

300/301

کد خبر: 690569

وب گردی

وب گردی