شورای زنان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در ایستگاه دهم/ تجلیل از اعضا

دهمین جلسه شورای زنان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با حضور رئیس این شورا، دبیر هیأت امنا و رئیس دبیرخانه هیأت امنای استان بوشهر در سالن شهید علیمحمدی دانشکده علوم انسانی واحد بوشهر برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در ابتدای این جلسه دکتر یوسف قیصری دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با تشکر و قدردانی از تلاش‌های مستمر این شورا، گفت: بحق باید فعالیت‌های شورای زنان فرهیخته استان را ستود.

قیصری ادامه داد: از زمان تشکیل و فعالیت شورای زنان فرهیخته استان، شور، اشتیاق، سرزندگی و شادابی دوباره‌ای در بانوان سخت کوش دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان ایجاد شده و این انگیزه صدچندان کاری را به وضوح می‌توان در فعالیت آنان مشاهده کرد.

وی یکی از مهم‌ترین مسائل زندگی افراد را توجه به بعد سلامت فردی دانست و اظهار کرد: باید با برنامه ریزی‌های مناسب، بهترین بهره را از زمان کرد.

دبیر هیأت امنای استان بوشهر یکی از ساده‌ترین و کم هزینه‌ترین راه‌های به دست آوردن سلامت جسمانی و روانی را ورزش و فعالیت‌های بدنی برشمرد و مطرح کرد: با توجه به فراهم بودن بستر مناسب و امکانات استاندارد ورزشی در واحد بوشهر می‌توان ‌‌نهایت بهره را از آن برد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر با تأکید بر اینکه مهم انجام فعالیت به نحو مناسب و شایسته است نه تنها صرف هزینه عنوان کرد: باید از دوباره کاری، موازی کاری و... صرفه نظر و هزینه‌ها را را هدفمند صرف کرد.

وی افزود: تلاش‌ها باید به گونه‌ای صورت پذیرد که دستاورد و بازخورد خوبی از آن ایجاد شود.

دکتر عبدالرحیم پذیرا رئیس دبیرخانه هیأت امنای استان بوشهر هم از شورای زنان فرهیخته استان به عنوان یکی از با نظم‌ترین شورای‌های تخصصی استان یاد کرد و گفت: به راستی فعالیت‌های این شورا نظامند و حساب شده است.

وی ادامه داد: برگزاری منظم جلسات باعث پویایی بیشتر و هم افزایی بهتر اعضا در پیشبرد اهداف از قبل مشخص شده خواهد شد.

دکتر انسیه ماهینی رئیس شورای زنان فرهیخته استان بوشهر نیز با بیان اینکه فعالیت در عرصه زنان بسیار گسترده و وسیع است، گفت: فعالیت در این حوزه نیازمند تلاش گروهی و مدد همه جانبه اعضا، روسای واحد‌ها، مدیران و... است.

در پایان علاوه بر اعطای هدایایی برای پاسداشت تلاش‌های اعضای این شورا، از سالنامه عملکرد سال ۹۴ شورای زنان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر رونمایی شد.

200

کد خبر: 690665

وب گردی

وب گردی