بازدید مدیر کل توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی از مرکز رشد واحد های فناور واحد شیراز

مدیرکل توسعه فناوری و ارتباط باصنعت دانشگاه آزاد اسلامی از واحدها و هسته های مستقر در مرکز رشد واحد های فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز بازدید به عمل آورد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر داوود ثمری در این بازدید که با حضور دکتر محمد مهدی جباری معاون پژوهش و فناوری واحد و دکتر غلامحسین خلف، مدیر مرکز رشد این واحد انجام گرفت، ضمن بازدید از برخی واحدهای مستقر در این مرکز، با دستاوردهای علمی مربوط به این واحدها آشنا شد..

دکتر غلامحسین خلف در مصاحبه با خبرنگار آنا، از استقرار تنها شتاب دهنده بومی کشور در حوزه های غیر از ICT در این مرکز خبر داد و افزود: در حال حاضر 10 هسته تحقیقاتی در این مرکز در حوزه های مکانیک،بازرگانی،خدمات ایده پردازی و حوزه کشاورزی مستقر شده اند و 6 هسته نوآور در نوبت بررسی جهت استقرار می باشند و امیدواریم در طی ماه جاری این واحدها نیز مستقر شوند .

به گزارش ایسکانیوز، مدیر مرکز رشد واحد شیراز ضمن اشاره به تأمین نیاز های عمده و زیر ساخت های مورد نیازطی ماه های اخیر،اظهار امیدواری کرد تا با تلاش‌های لازم برای توسعه اهداف کمی و کیفی این مرکز، امکان استقرار واحدهای جدید در این مرکز برای استفاده مفید از زیر ساخت های دانشگاه آزاد اسلامی جهت توسعه کسب و کار های دانش بنیان فراهم شود.

مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز در فضای بالغ بر 1200 متر مربع در مرکز شهر شیراز امکان حضور 20 تیم نوآور و دانش بنیان را فراهم کرده است که پس از استقرار کلیه شرکتهای متقاضی، فضای مورد نیاز افزایش خواهد یافت.

گفتنی است، این مرکز در تاریخ 25 فروردین ماه سال جاری با حضور دکتر واشقانی فراهانی، معاون پژوهش و فناور ی دانشگاه آزاد اسلامی افتتاح شد و با هدف توسعه زیر ساخت و امکانات لازم جهت ایجاد و رشد شرکت های دانش بنیان، فعالیتهای خود را دنبال می‌کند.

101

کد خبر: 690680

وب گردی

وب گردی