محجوب:مدال جهانی کشتی پهلوانی را می‌خواهم

جودوکار المپیکی ایران از عزم خود برای کسب بهترین نتیجه در این مسابقات خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، جواد محجوب ، درباره پیروزی مقابل سینا غلامی در انتخابی تیم ملی کشتی پهلوانی و حضور در مسابقات جهانی بلاروس اظهار کرد: دو مبارزه سخت و نفسگیر مقابل غلامی داشتم. با فنون کشتی آزاد تا حد زیادی غریبه بودم اما خدا را شکر توانستم با تلفیقی از فنون جودو و کشتی با چوخه دو مرتبه به برتری برسم.

جودوکار المپیکی ایران که در ریو در همان دور نخست با یک باخت از دور رقابت‌ها کنار رفت درباره تفاوت های کشتی با جودو خاطرنشان کرد: تفاوت زیادی بین کشتی و جودو وجود دارد که کار را مقداری برایم سخت تر می‌کند. در جودو ایستاده مبارزه می‌کنیم اما در کشتی باید با قد خمیده کار کنیم و به طور کلی فنون این دو رشته نیز با یکدیگر تفاوت‌های زیادی دارد. به دلیل همین موارد تا حدی روی تشک گنگ بودم اما در ادامه بهتر مبارزه را اداره کردم و توانستم هر دو مرتبه با ضربه فنی به برتری برسم.

وی درباره هدف خود از اولین حضور در مسابقات جهانی کشتی پهلوانی نیز گفت: این رقابت‌ها اولین مسابقه برون مرزی من در این رشته محسوب می‌شود اما با این حال به دنبال بهترین نتیجه هستم و مطمئن باشید کم نمی‌گذارم. همه تلاشم را به کار می‌گیرم تا با دست پر به ایران بازگردم. به دنبال رسیدن به مدال جهانی این رشته هستم و ان‌شاءالله با خوشرنگ ترین مدال به ایران بازگردم.

محجوب در پایان درباره علل عملکرد ضعیف در رقابت‌های المپیک ریو تاکید کرد: درباره جودو نمی‌توانم مصاحبه کنم چرا که فدراسیون جودو ما را ممنوع المصاحبه کرده است!

منبع: ایسنا

603

کد خبر: 690715

وب گردی

وب گردی