ارائه خدمات تحصیلی و  توانمند سازی به مددجویان مجتمع بهاران

مهدی علی اکبرزاده مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش در بازدید از مجتمع توانمند سازی بهاران شهرداری منطقه 11 از آمادگی برای ارائه خدمات تحصیلی و توانمند سازی به مددجویان و خانواده آنان خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز در بازدید مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش از مجتمع بهاران؛ امکان همکاری آموزش و پرورش و شهرداری منطقه 11 در زمینه مهارت آموزی و کارآفرینی به مدد جویان ارزیابی و زمینه این همکاری بررسی شد.

مهدی علی اکبر زاده در بازدید از مجتمع بهاران گفت: آموزش و پرورش آمادگی دارد تا در زمینه هایی چون معرفی مربی به مددجویان و کارآموزان این مجتمع با شهرداری همکاری کند.

مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش استفاده از ظرفیت های کانون های فرهنگی و تربیتی منطقه، همچون کانون حر را از دیگر زمینه های مساعد برای همکاری مشترک بین سازمانی دانست و ابراز امیدواری کرد تا با افزایش مراودات خدمات مطلوب تری به مددجویان ارائه شود.

همچنین سید عباس طباطبایی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 11 ضمن اشاره به پتانسیل موجود در وزارت آموزش و پرورش گفت: خدمات متنوعی در مجتمع بهاران برای ارائه به جامعه هدف طرح پیش بینی شده است و امیدواریم با همکاری وزارت آموزش و پرورش شاهد توسعه این خدمات و آثار مثبت ناشی از آن باشیم.

در مجتمع های توانمندسازی بهاران که طی یکسال اخیر در مناطق 22گانه شهرداری تهران راه اندازی شده است؛ بسته خدماتی شامل اقامت 6 ماهه همراه با مشاوره و مددکاری، آموزش، حرفه آموزی منجر به اشتغال، بهداشت و سلامت، ورزش و ... در اختیار مددجویان قرار می گیرد که در منطقه 11 این مجتمع با هدف مهارت آموزی و کار آفرینی برای مددجویان با ظرفیت 60 نفر به شکل شبانه روزی در میدان رازی توسط شهرداری اداره می شود.

700700

کد خبر: 690721

وب گردی

وب گردی