معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم از دانشگاه های تبریز و شهید مدنی آذربایجان بازدید می کند

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم در سفر دو روزه خود به استان آذربایجان شرقی از دانشگاه های تبریز و شهید مدنی آذربایجان بازدید می کند.

به گزارش ایسکانیوز، در حاشیه برگزاری نشست شورای سیاستگذاری معاونان پژوهش و فناوری منطقه 3 دانشگاه ها و مراکز پژوهش و فناوری کشور در مورخ 11 آبان ماه در دانشگاه تبریز ، دکتر وحید احمدی معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم از دانشگاه تبریز و دانشگاه شهید مدنی آذربایجان بازدید می کند.

بر اساس این گزارش ، دکتر احمدی روز سه شنبه 11 آبان ماه از دانشگاه شهید مدنی آذربایجان بازدید و در نشست مطبوعاتی رسانه ها ی جمعی آذربایجان شرقی شرکت می کند.

در ادامه سفر معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم به استان آذربایجان شرقی، برگزاری نشست شورای سیاستگذاری معاونان پژوهش و فناوری منطقه 3 دانشگاه ها و مراکز پژوهش و فناوری کشور روز چهارشنبه مورخ 12 آبانماه و با سخنرانی رئیس دانشگاه تبریز در این دانشگاه آغاز به کار می کند و معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تبریز به عنوان دبیر شورای معاونان منطقه 3 ، گزارشی از وضعیت علم و فناوری این منطقه را ارائه می کند.

در ادامه این نشست معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم به تشریح برنامه های وزارت علوم در حوزه پژوهش و فناوری پرداخته و دکتر دهقانی رئیس پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ، آخرین اطلاعات و آمار تولید علم در دانشگاه ها و مراکز پژوهش و فناوری منطقه 3 را تشریح می کند.

سخنرانی و ارائه گزارش توسط مدیران ستادی معاونت پژوهش و فناوری وزارت علوم، طرح دیدگاه ها و نظرات توسط معاونان پژوهش و فناوری منطقه 3 دانشگاه ها و مراکز پژوهش و فناوری و ارائه گزارش توسط نماینده سازمان استاندارد در خصوص آزمایشگاه ها و تجهیزات آزمایشگاهی از دیگر بخش های این نشست است.

201

کد خبر: 690735

وب گردی

وب گردی