رئیس مجمع نمایندگان مازندران از وزرای پیشنهادی رئیس جمهوری برای وزارتخانه های فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان به طور قاطع حمایت کرد.

به گزارش ایسکانیوز،قاسم احمدی لاشکی گفت که رضا صالحی امیری وزیر پیشنهادی رئیس جمهوری برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از نیروهای لایق و کاردان در حوزه فرهنگی است.

وی افزود : من از این وزیر پیشنهادی رئیس جمهوری برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به طور قاطع حمایت می کنم و امیدوارم که اکثریت نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز به این وزیر پیشنهادی رای بدهند.
نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی از مسعود سلطانی فر نیز به عنوان یکی از افراد سرشناس و آشنا به امر ورزش و جوانان یاد کرد و گفت که این وزیر پیشنهادی نیز سابقه فعالیت در حوزه ورزشی را دارد و تجربه لازم برای مدیریت بر این وزارتخانه داراست.
لاشکی در گفت و گو با ایرنا گفت که هنوز در باره وزیر پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش تصمیمی نگرفته است و علت این وضعیت را هم شناخت کم از دانش آشتیانی اعلام کرد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت که در نشستی که عصر امروز قرار است مجمع نمایندگان با وزرای پیشنهادی داشته باشد ، نمایندگان شناخت بیشتری در باره وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش کسب خواهند کرد.
احمدی لاشکی گفت که تمامی 12 نماینده مردم استان مازندران در مجلس شورای اسلامی عصر امروز یکشنبه نشستی را با وزرای پیشنهادی دارند و تصمیم نهائی و جمعی پس از این نشست اتخاذ خواهد شد.
11 آبان ماه مجلس شورای اسلامی در باره وزرای پیشنهادی رئیس جمهوری برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش و ورزش و جوانان تصمیم گیری می کند.

300/302

کد خبر: 690843

وب گردی

وب گردی