واشقانی فراهانی: دانشگاه آزاد اسلامی از پژوهش و تولید محصولات کشاورزی ارگانیک حمایت می‌کند

نشست تحقیقات و نوآوری در کشاورزی ارگانیک معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی با انجمن بین‌المللی ایزوفار با حضوردکتر ابراهیم واشقانی فراهانی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی و پروفسور جرولد رامن، رئیس انجمن بین‌المللی ایزوفار ظهر امروز برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، ابراهیم واشقانی فراهانی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در نشست تحقیقات و نوآوری در کشاورزی اورگانیک با اعضای انجمن ایزوفار گفت: امنیت غذایی یکی از چالش‌های مهم برای بسیاری از کشورهاست و تامین غذای سالم برای بهزیستی مردم جزو برنامه راهبردی کشورهای توسعه‌یافته و در حال توسعه است.

او به برنامه‌های محیط‌زیستی دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و گفت: البته تامین غذای سالم در کنار حفظ محیط‌زیست، برنامه راهبردی شمرده می‌شود. قطعا تولید غذاهای ارگانیک از نظر سلامت و حفظ محیط‌زیست مورد توجه جوامع هوشمند است.

واشقانی فراهانی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی با شعار توسعه پایدار از فعالیت‌های علمی و پژوهشی در حوزه تولید غذای سالم، غذای ارگانیک و کشاورزی ارگانیک حمایت می‌کند. ما معتقدیم حضور صاحبنظران برجسته و برگزاری کنفرانس‌های علمی از جمله این نشست درباره این موضوع می‌تواند گام موثر و بزرگی در جهت تولید محصولات ارگانیک باشد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی ضمن ابراز خرسندی از حضور اعضای انجمن ایزوفار در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این دانشگاه از همکاری اعضای هیات علمی، دانشجویان، انجمن‌های خصوصی و پوشش تحقیقات و تولید دانش در زمینه تولید محصولات کشاورزی ارگانیک و حفظ محیط‌زیست حمایت می‌کند.

او در پایان برای اعضای انجمن ایزوفارم آرزوی موفقیت و پیروزی کرد.

نشست تحقیقات و نوآوری در کشاورزی ارگانیک ظهر امروز با انجمن بین‌المللی ایزوفار در دانشگاه آزاد اسلامی برای همکاری و استفاده از تجهیزات و دانشگاه آزاد اسلامی در جهت تولید محصولات کشاورزی ارگانیک برگزار شد.

در این جلسه اعضای انجمن بین‌المللی ایزوفار ضمن ابراز خرسندی از همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی از فعالیت‌های مشترک و ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی برای تولید محصولات کشاورزی ارگانیک استقبال کردند.

200

کد خبر: 690890

وب گردی

وب گردی