الحوثی: ادعای حمله به مکه نشانه شکست روانی عربستان است

رئیس کمیته انقلاب یمن بر آمادگی مردم این کشور برای ورود به جنگی طولانی تأکید کرد و گفت که ادعای ائتلاف سعودی درباره حمله انصارالله به مکه نشان دهنده شکست روانی این ائتلاف است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از پایگاه خبری العهد، محمد علی الحوثی، رئیس کمیته انقلاب یمن در صفحه خود در "توییتر" نوشت: دروغ‌بافی ائتلاف متجاوز سعودی درباره حمله به مکه "باج خواهی" و دلیل شکست روانی ائتلاف سعودی است. موشک‌های یمن هیچ گاه مکه مکرمه، قبله تمامی مسلمانان را هدف قرار نمی‌دهد چرا که این قبله برای آن‌ها عزیزتر از جان و دارایی‌شان است.

الحوثی گفت:‌ خطر واقعی علیه مکه و مقدسات اسلام از جانب آمریکا و اسرائیل و هم‌پیمانان جنایتکارشان است که حجاج بیت‌الله الحرام را می‌کشند و خون می‌ریزند. همان کسانی که افکارشان موجب هدف قرار دادن مسجد پیامبر (ص) با بمب شد.

وی تأکید کرد: امکان ندارد این دورغ موجب گمراهی مردم جهان عرب و اسلام شود چرا که یک هیاهوی بدون دلیل و شاهدی جدید بر شکست جنگ رسانه‌ای ائتلاف سعودی است که بر دروغ و نیرنگ تکیه دارد.

الحوثی گفت: این دروغ در راستای سلسله دروغ‌های آمریکا و عربستان است.

آمریکا نیز پیشتر مدعی شد که انصارالله یک ناو این کشور را در آب‌های منطقه هدف قرار داده است.

وی گفت:‌ عربستان با این دروغ بافی‌ها نمی‌تواند در سرپوش گذاشتن بر جنایت‌های شنیع خود موفق باشد. جنایت‌های این کشور کاملا واضح است و هیچ چیزی نمی‌تواند آن را بپوشاند.

اخیرا ائتلاف متجاوز سعودی در راستای تبلیغات رسانه‌ای خود برای منحرف کردن نگاه‌های جامعه جهانی از جنایت‌هایش در یمن، انصارالله را به هدف قرار دادن مکه متهم کرد.

منبع: ایسنا

306/300

کد خبر: 690983

وب گردی

وب گردی