موسی خادمی: وزرای پیشنهادی از تجربه کافی برای ایجاد تحول در وزارتخانه های خود برخوردارند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: وزرای پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش و ورزش و جوانان از تجربه کافی و توانمندی لازم برای ایجاد تحول، نظم بخشی و سامان دادن به امور وزارتخانه های مربوطه برخوردارند.

به گزارش ایسکانیوز، سید موسی خادمی روز دوشنبه اظهار داشت: این افراد همچنین دارای رزومه قوی و تجربه های مدیریتی ارزشمندی با سابقه طولانی و درخشان در حوزه های مختلف هستند.

وی با بیان اینکه رییس جمهوری نیز بر اساس درایت، تیز بینی و شناخت کافی این افراد را برای این سه وزارتخانه مهم انتخاب کرده، گفت: افراد پیشنهادی به طور قطع رای اعتماد را از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی خواهند گرفت.
استاندار کهگیلویه و بویر احمد ضرورت همدلی، انسجام و هم افزایی میان دولت و مجلس برای عبور از تنگناهای اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی در کشور را یادآور شد و افزود: نمایندگان مجلس نیز به طور قطع و با آگاهی از شرایط خاص داخلی و بین المللی، پاسخ اعتماد و درایت رئیس جمهوری در انتخاب این افراد شایسته و توانمند در عرصه مدیریتی و اجرایی برای تصدی این سه وزراتخانه مهم را خواهند داد.
خادمی ابراز داشت: با توجه به بررسی برنامه ششم توسعه و نزدیکی زمان ارایه لایحه بودجه سال 96 از سوی دولت به مجلس شورای اسلامی و بهره مندی این وزارتخانه های مهم با طیف گسترده مخاطبان خود ضرورت همراهی و همکاری نمایندگان مجلس با دولت برای گرفتن رای اعتماد به این سه وزیر پیشنهادی بیش از پیش حساس و ضروری به نظر می رسد.
وی در گفت و گو با ایرنا، یادآور شد: وزرای پیشنهادی مربوط به وزارتخانه هایی با کارکردهای حساس، تاثیر گذار و با شرایط خاص خواهند بود و بسیاری از سرمایه های اجتماعی و انسانی از جمله نخبگان، فرهیختگان، فرهنگیان، هنرمندان، ورزشکاران و جوانان برومند این کشور مخاطبان خاص و اصلی این وزارتخانه ها هستند.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: نمایندگان مجلس با اعتماد به این وزرای پیشنهادی و ترمیم و تکمیل کابینه، زمینه و شرایط لازم را برای اجرای برنامه ها و راهبردهای دولت یازدهم و سامان بخشیدن امور در بخش های گوناگون فراهم کنند.
300/302

کد خبر: 691123

وب گردی

وب گردی