گوشی‌های Moto Z و Moto Z Play به ایران آمدند؛ مراسم رونمایی برگزار شد

چند ماه پیش شرکت هماتلکام اعلام کرد به عنوان نماینده‌ی رسمی فروش و خدمات پس از فروش گوشی‌های لنوو و موتورولا در ایران فعالیت خواهد کرد. این شرکت در آن زمان اعلام کرد که به‌زودی گوشی‌های جدید شرکت لنوو و موتورولا که Moto Z و Moto Z Play نام دارند را هم وارد کشور می‌کند.

به گزارش ایسکانیوز، امروز ما شاهد پرچم‌دارهای موتورولا بودیم. پس از ماه‌ها دو تلفن همراه هوشمند Moto Z و Moto Z Play در هتل اسپیناس پالاس تهران رونمایی شدند و علاقه‌مندان به این محصولات می‌توانند از این موضوع که می‌شود گوشی دلخواهشان را تا مدتی دیگر خریداری کنند، خوشحال باشند.

تلفن همراه هوشمند Moto Z در ابعاد ۱۵۳٫۳ در ۷۵٫۳ در ۵٫۲ میلی‌متر ساخته شده و ۱۳۶ گرم وزن دارد. صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی AMOLED با دقت تصویر ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل روی آن قرار گرفته که تراکم پیکسلی ۵۳۵ppi را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. همچنین باید به این موضوع اشاره کنیم که صفحه نمایش به یک لایه‌ی محافظ Gorilla Glass هم مجهز شده است.

گوشی Moto Z همانند سایر پرچم‌دارهای موجود در بازار از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ بهره می‌برد که یک پردازنده‌ی چهار هسته‌ای و پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 530 را در خودش قرار داده است. این گوشی در دو مدل ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی راهی بازار می‌شود و ۴ گیگابایت رم دارد. البته با استفاده از کارت حافظه می‌توان ظرفیت حافظه‌ی این محصول را ارتقا داد.

دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم F/1.8 برای این محصول در نظر گرفته شده که فلش LED و فوکوس خودکار لیزری هم دارد. این دوربین از توانایی فیلم‌برداری با کیفیت ۲۱۶۰p با سرعت ۳۰ فریم برثانیه برخوردار است. دوربین جلوی این محصول هم ۵ مگاپیکسلی با دیافراگم F/2.2 است. جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا و کابل USB Type-C هم از دیگر ویژگی‌های این محصول به حساب می‌آیند. همچنین مشخص شده که روی این گوشی یک باتری ۲۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی قرار گرفته است.

در ادامه‌ی برنامه از برادر کوچک‌تر Moto Z که Moto Z Play نام دارد هم رونمایی شد.

این گوشی در اندازه‌ی ۱۵۶٫۴ در ۷۶٫۴ در ۷ میلی‌متر ساخته شده و ۱۶۵ گرم وزن دارد. صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی AMOLED با دقت تصویر ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل برای این محصول در نظر گرفته شده که تراکم پیکسلی ۴۰۳ppi را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۶۲۵ قدرت پردازشی این محصول را تامین می‌کند.

این تلفن همراه هوشمند ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۳ گیگابایت رم دارد. دوربین پشت ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 روی آن قرار گرفته که به فوکوس لیزری و فلش دوتایی مجهز شده است. این دوربین می‌تواند با کیفیت ۲۱۶۰p با سرعت ۳۰ فریم برثانیه فیلم‌برداری کند. دوربین جلوی آن هم ۵ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 است. یک باتری ۳۵۱۰ میلی‌آمپر ساعتی هم روی آن دیده می‌شود.

پس از معرفی این تلفن‌های همراه هوشمند توسط شرکت هما تلکام مشخص شد که گوشی Moto Z با قیمت ۲ میلیون ۳۰۰ هزار تومان و گوشی Moto Z Play با قیمت ۱ میلیون ۸۵۰ هزار تومان راهی بازار می‌شود.

اگر از جمله علاقه‌مندان این گوشی‌های هوشمند باشید، حتما می‌دانید که لنوو چند ماژول مختلف هم برای آن‌ها طراحی کرده است. ماژول دوربین، باتری، اسپیکر و پروژکتور که با خرید آن‌ها می‌توانید قابلیت‌های بیشتری به این دو گوشی اضافه کنید. خبر خوب اینجاست که تمام ماژول‌ها در کنار این دو گوشی به فروش می‌رسند و شرکت هما این لوازم جانبی را هم راهی بازار می‌کند.

البته باید به این موضوع اشاره کنیم که ماژول‌های گوشی Moto Z با ماژول‌های گوشی LG G5 متفاوت است. در واقع می‌توان از ماژول‌های Moto Z بدون خاموش کردن گوشی استفاده کرد. ماژول‌ها به راحتی روی گوشی قرار می‌گیرند و بلافاصله می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

شرکت هما تلکام به این موضوع اشاره کرد که گوشی‌های Moto Z و Moto Z Play با گارانتی ۱۸ ماهه و ماژول‌ها با ضمانت یک ساله‌ در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

201

منبع: دیجی کالا

کد خبر: 691135

وب گردی

وب گردی