دستگیری شکارچی غیرمجاز و عامل ساخت و پخش مهمات

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند ازدستگیری شکارچی غیرمجاز و عامل ساخت و پخش مهمات جنگی و شکاری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا، عباس میرزا کریمی با اعلام این خبر گفت: روز گذشته با توجه به اخبار رسیده به این اداره در خصوص انجام ارتکاب غیرمجاز و نگهداری گوشت در منزلی مسکونی، موضوع در دستور کار یگان حفاظت این اداره قرار گرفت.
او افزود: با توجه به اخبار واصله و همچنین تحقیقات نامحسوس مأمورین یگان حفاظت این اداره و اطمینان از صحت موضوع با اخذ حکم قضایی نسبت به ورود به منزل این متخلف اقدام شد.
میرزاکریمی با اشاره به اینکه در بازرسی و تفتیش منزل این شکارچی مقداری گوشت غیر مجاز دو رأس گراز وحشی - یک قبضه سلاح دو لول گلوله زنی و دو قبضه سلاح یک لول ساچمه زنی کالیبر 12 نیمه خودکار و مقادیر زیادی فشنگ شکاری و جنگی و سایر ادوات شکار و تعدادی اقلام ممنوع دیگر کشف و ضبط شد، ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه این شکارچی نیز مقادیر زیادی مهمات شکاری و جنگی و ادوات ساخت مهمات و یک قبضه سلاح کمر شکن کالیبر 12 کشف و ضبط شد.
او تاکید کرد: متهم پس از پرداخت مبلغ 16 میلیون ریال بابت ضرر و زیان وارده به محیط زیست ناشی از شکار دو رأس گراز وحشی و تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی خواهد شد.

700/701

کد خبر: 691166

وب گردی

وب گردی