شتاب علمی دانشگاه آزاد اسلامی غیرقابل انکار است

مهدی باقری گفت: دانشگاه آزاداسلامی با قرار گرفتن در رتبه 187، یکی از برترین دانشگاههای جهان از نظر تولیدات مقالات ISI، توانمندی ها و دستاوردهای علمی در عرصه ملی و فرا ملی را نشان میدهد به طوری که اگر نادیده گرفته شود،کشور در رنکینگ علمی جهانی با افت شدیدی روبرو خواهد شد.

مهدی باقری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان در گفت و گو با ایسکانیوز گفت: امروزه شتاب علمی دانشگاه آزاد اسلامی در کشور مشهود و غیر قابل انکار است .دانشگاه آزاداسلامی با قرار گرفتن در رتبه 187، یکی از برترین دانشگاههای جهان از نظر تولیدات مقالات ISI، توانمندی ها و دستاوردهای علمی در عرصه ملی و فرا ملی را نشان میدهد به طوری که اگر نادیده گرفته شود،کشور در رنکینگ علمی جهانی با افت شدیدی روبرو خواهد شد.

باقری سهم 40 درصدی آموزش در عرصه پزشکی را از دیگر افتخارات دانشگاه آزاد اسلامی در کشور خواند و تصریح کرد: این مجموعه دانشگاهی یکی از معتبرترین دانشگاه‌های کشور در رشته‌های علوم پزشکی است. در حال حاضر دانشگاه آزاد اسلامی در عرصه سلامت جامعه با راه اندازی بیمارستان ها، مراکز رشد فراورده های دارویی، تاسیس پارک علم و فناوری و شهرک دانش و سلامت در میان دانشگاه‌های کشور کمک چشمگیری به دولت و جامعه داشته است.
این مسئول سیاست های تدوین شده در مدیریت جدید دانشگاه آزاد را در راستای سیاست های کلان نظام مقدس اسلامی خواند و افزود:راه اندازی و اجرای طرح ساها با دارابودن 175 آزمایشگاه و کارگاه، طی سال گذشته درآمدی بالغ بر54 میلیون و 450 هزار تومان برای استان کسب کرده است.
وی ایجاد عدالت آموزشی در کشور را با راه اندازی رشته های تحصیلات تکمیلی مورد نیاز مردم در نقاط مختلف کشور عنوان کرد و گفت:سهم 81 درصدی در جذب دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی در استان، بیانگر رضایتمندی و اعتماد همه جانبه مردم نسبت به ادامه تحصیل در این مجموعه دانشگاهی است.

خبرنگار: ناهید سمیعی/منتشرکننده: محمدجواد آخوندی

200/202

کد خبر: 691197

وب گردی

وب گردی