تشدید مشکل اضطراب در بین کودکان انگلیسی

انجمن ملی جلوگیری از ظلم به کودکان (NSPCC) در انگلیس اعلام کرد: تعداد کودکانی که به دلیل اضطراب درخواست کمک می‌کنند در این کشور افزایش شدیدی داشته است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایسنا، این انجمن که از کودکان نیازمند به کمک حمایت کرده و به آنان مشاوره می‌دهد اعلام کرد: در سال ۱۶-۲۰۱۵ میلادی ۱۱ هزار و ۷۰۶ تماس مرتبط با مشکل اضطراب دریافت کرده است. این در حالیست که سال گذشته به ۸۶۴۲ مورد تماس مرتبط با این مشکل پاسخ داده شده و نشان‌دهنده رشد ۳۵ درصدی در این تماس‌ها است.

طبق اعلام این انجمن، حتی کودکان هشت ساله در تماس با کارشناسان این مرکز در مورد مشکل اضطراب و موضوعات و نگرانی‌های شخصی و خانوادگی و حتی نگرانی‌های سیاسی و اجتماعی با آنان صحبت می‌کنند.

این موسسه خیریه همچنین اعلام کرده است: شواهد حاکی از وخیم‌تر شدن وضعیت است و آمارها نشان می‌دهد از ماه آوریل تا سپتامبر این موسسه ۶۵۰۰ تماس داشته که اضطراب، علت و موضوع اصلی این تماس‌ها بوده است. همچنین دختران هفت برابر بیش از پسران درخواست کمک داشته‌اند.

به نوشته روزنامه ایندیپندنت، در عین حال بررسی اخیر سیستم سلامت ملی انگلیس (NHS) نشان می‌دهد که افزایش چشمگیر در حوادث مرتبط با "خودآسیب‌زنی" در دختران جوان انگلیسی مشاهده شده است.

700/704

کد خبر: 691330

وب گردی

وب گردی