باران کوثری و حامد بهداد با "هفت ماهگی" به سینماها می‌آیند

قرار داد سه فیلم "مالاریا" به کارگردانی پرویز شهبازی، "لاک قرمز" به کارگردانی جلال سید حاتمی و "هفت ماهگی" به کارگردانی هاتف علیمردانی ثبت شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از هنر آنلاین، در حالی که به دلیل فروش بالای فیلم‌ها در هفته جاری فیلم جدیدی به گردونه اکران فیلم‌ها افزوده نمی‌شود، "مالاریا"، "لاک قرمز" و "هفت ماهگی" قرار داد اکرانشان به ثبت رسید.

"مالاریا" به کارگردانی پرویز شهبازی اولین نمایش خود را در بخش اصلی سی‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر تجربه کرد و در ماه‌های اخیر در جشنواره‌هایی چون ونیز و شیکاگو حضور موفقی داشت. این فیلم در گروه افریقا به اکران در می‌آید.

ساعد سهیلی، ساغر قناعت، آذرخش فراهانی، آزاده نامداری، علی استادی و سیامک ادیب در این فیلم بازی می‌کنند. داستان درباره دختر و پسری است که در تهران گردی‌های خود با مردی برخورد می‌کنند که مشکلی دارد. آن‌ها سعی می‌کنند راه حلی برای این مشکل پیدا کنند و..

"لاک قرمز" نیز اولین ساخته بلند سیدجمال سید حاتمی است که سال‌ها در مقام دستیار کارگردان در سینما فعالیت داشته است و حالا با ساخت این فیلم به شکل جدی وارد سینمای بدنه شده است. در این فیلم پردیس احمدیه، پانته‌آ پناهى‌ها، بهنام تشکر، مسعود کرامتى به ایفای نقش می‌پردازند و داستان آن درباره خانواده‌‌ای ازهم‌ پاشیده است که به‌ سختی روزگار می‌‌گذرانند. بعد از مرگ پدر معتاد خانواده، مادر مجبور می‌شود زندگی را اداره کند، اکرم حالا تلاش می‌کند خانواده خود را از مشکلات دور کند.

فیلم "هفت ماهگی" به کارگردانی هاتف علیمردانی و تهیه‌کنندگی منصور لشکری قوچانی، دیگر فیلمی است که قرار داد اکرانش در جلسه هفتگی شورای صنفی صدور پروانه نمایش در گروه ازاد به ثبت رسید.

"هفت ماهگی" نیز همانند کارهای قبلی علیمردانی از جمله "کوچه بی‌نام" مضمونی اجتماعی دارد. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: گاهی پیش از آنکه بدانی، خیلی زود دیر می شود.

در این فیلم باران کوثری بار دیگر برای هاتف علیمردانی بازی کرده است. در کنار کوثری نیز زوج هنری این روزهایش حامد بهداد به هنرنمایی پرداخته است و پگاه آهنگرانی، هانیه توسلی، احمد مهرانفر، فرشته صدرعرفایی، بهناز جعفری، محمدرضا علیمردانی، رضا بهبودی دیگر بازیگرانی هستند که در "هفت ماهگی" به ایفای نقش پرداخته‌اند.

طبق آنچه اعلام شده این فیلم‌ها در آخرین روزهای پاییز و در فصل زمستان به روی پرده سینماها خواهند رفت.

705500

کد خبر: 691349

وب گردی

وب گردی