سرلشکر باقری: دشمنان از میزان آمادگی ایران در مقابله با شرارت خبر ندارند

رییس ستادکل نیروهای مسلح در پیامی به یادواره شهدای اطلاعات سپاه شمال غرب کشور آورده است: نیروهای مسلح کشورمان از ورود هر گزندی به کشور جلوگیری می‌کنند و دشمنان از میزان آمادگی ایران در مقابله با شرارت خبر ندارند.

به گزارش ایسکانیوز، سرلشکر پاسدار محمدحسین باقری رییس ستادکل نیروهای مسلح در پیامی به یادواره سرداران و 250 شهید اطلاعات سپاه شمال غرب کشور آورده است: نیروهای اطلاعاتی سنگرهایی هستند که می‌توان با اطمینان کامل در آن پناه گرفت.

در این پیام اضافه شده است: منطقه آذربایجان غربی همچنان دچار ناملایماتی است ولی با تلاش رزمندگان اسلام و کشور هنوز بر روی پای خود ایستاده است.
وی در پیام خود افزوده است: سال‌های بسیاری می‌گذرد که ایران اسلامی در اثر توطئه‌ها متلاطم گشته است و دشمنان از این آگاه نیستند که ایران اسلامی سرزمین مردمان مقاوم و صبور است که در همه حال جان خود را برای حفظ دین و کشور خود نثار می‌کنند و نهایت تلاش خود را برای برقراری امنیت به کار می‌گیرند.
سرلشکر باقری در این پیام می‌افزاید: بسیاری از نیروهای ایران اسلامی هدف خود را حفظ دین اسلام و آموزه‌های دین قرار داده‌اند و در همین راه نیز به شهادت رسیده‌اند و همگان تلاش می‌کنیم با قطره قطره خون خود کشور را حفظ کنیم و آن را به نسل‌های بعدی منتقل کنیم و به آیندگان و جوانان امروزی واجب است که در مسیر آن‌ها گام بردارند و شهدا را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.
وی در این پیام با بیان اینکه نیروهای مسلح کشورمان از ورود هر گزندی به کشور جلوگیری می‌کنند، خاطرنشان کرده است: دشمنان از میزان آمادگی ایران در مقابله با شرارت خبر ندارند.
رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیام خود تصریح کرده است: ملت ایران به لطف باری تعالی به ملتی با بصیرت و پرتلاش تبدیل شده و مردمان کشور افرادی هستند که از ورود هر گزندی به کشور جلوگیری می‌کنند و نیروهای اطلاعاتی سنگرهایی هستند که می‌توان با اطمینان کامل در آن پناه گرفت و با آرامش کافی و وافی به معیشت پرداخت.

300/302

کد خبر: 691351

وب گردی

وب گردی