پوردستان: ایرانیان در زمره بهترین مدافعان و حامیان اهل بیت(ع) بوده‌اند

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ایرانیان همواره در زمره بهترین مدافعان و حامیان اهل بیت(ع) بوده‌اند.

به گزارش ایسکانیوز، فرمانده نیروی زمینی ارتش در این دیدار ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا، گفت: شهیدان در فرهنگ دینی اسلام همواره از جایگاهی والا و قابل ستایش برخوردار بوده‌اند و بزرگان دینی ما نیز همواره از درگاه خداوند متعال خواسته‌اند تا مقام شهادت را نصیب آنان کند و به تصریح قرآن کریم، شهیدان زنده‌اند و بر اعمال و رفتار ما نظارت می‌کنند.

پوردستان گفت: ایرانیان از زمان سلمان فارسی که یکی از بهترین صحابه رسول الله (ص) بود تا زمان حاضر که مدافعان حرم در برابر تهاجم به حریم اهل بیت(ع) ایستادگی می‌کنند، همواره در زمره بهترین مدافعان و حامیان اهل بیت(ع) بوده‌اند.

وی تصریح کرد: امروزه شکل تازه‌ای از تهدیدها علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایجاد شده اما جوانانی همانند شهید مرادی و دیگر مدافعان حرم، به مقابله با این تهدید، شتافته‌ و خطر آن را دفع کرده‌اند.

پوردستان گفت: جوانان باغیرت و ولایتمدار ایران با احساس وظیفه به دفاع در برابر تهاجم و اقدامات خصمانه دشمنان شتافتند و مانع تحقق نیات شوم آنها شدند. شهید محمد مرادی و دیگر مستشاران نظامی و شهیدان مدافع حرم، با تشخیص صحیح و عمل به موقع و وظیفه دینی و انقلابی خود به مقابله با دشمنان رفتند و با انجام درست وظیفه خود، مانع پیشروی آنان شدند.

300/302

کد خبر: 691365

وب گردی

وب گردی