حسن چاقمی: جشنواره طبرسی باعث به وجود آمدن فضای معنوی در دانشگاه آزاد شده است

رتبه نخست حفظ کل قرآن کریم در جشنواره طبرسی گفت: این جشنواره باعث می شود تا بعضی از دانشجویانی که در طول سال با قرآن کریم مانوس نبوده اند به خواندن و حفظ قرآن روی آوردند و در واقع برگزاری جشنواره طبرسی باعث به وجود آمدن فضای معنوی در دانشگاه آزاد اسلامی شده است. این فضای معنوی به دلیل تبلیغاتی که از این جشنواره در سطح شهر هم انجام شده است به فضای شهری هم بسط پیدا کرده است.

حسن چاقمی رتبه نخست حفظ قرآن کریم درباره بیست و یکمین دوره جشنواره طبرسی که دانشگاه آزاد اسلامی آن را برگزار می کند در گفت و گو با ایسکانیوز گفت: سه سال پیش در رشته حفظ پنج جزء قرآن کریم مقام اول را به دست آوردم، سال گذشته در بخش حفظ 20 جزء قرآن کریم اول شدم و امسال در حفظ کل قرآن کریم موفق به کسب مقام اول این جشنواره شدم، از شرایط جشنواره این است که شخصی که اگر در بخش حفظ کل قرآن کریم مقام اول را به دست آورد تا سه سال نمی تواند در جشنواره شرکت کند به همین دلیل من تا سه سال آینده نمی توانم در جشنواره طبرسی حضور یابم مگر اینکه رشته ام را تغییر داده و در رشته قرائت و یا ترتیل شرکت کنم.

چاقمی ادامه داد: این جشنواره باعث می شود تا بعضی از دانشجویانی که در طول سال با قرآن کریم مانوس نبوده اند به خواندن و حفظ قرآن روی آوردند و در واقع برگزاری جشنواره طبرسی باعث به وجود آمدن فضای معنوی در دانشگاه آزاد اسلامی شده است. این فضای معنوی به دلیل تبلیغاتی که از این جشنواره در سطح شهر هم انجام شده است به فضای شهری هم بسط پیدا کرده است.

او افزود: من از طرف کانون قرآن دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در این جشنواره شرکت کرده ام که از واحد کرج 28 نفر در جشنواره حضور داشتند که 3 نفر توانستند مقامی را به دست آورند، خانم غلامی در رشته تحقیق دوم شد و آقای قربانی هم در رشته حفظ پنج جزء سوم شدند.

به گزارش ایسکانیوز، بیست و یکمین جشنواره طبرسی امسال در شهر قم برگزار شد و 400 نفر در این جشنواره به عنوان شرکت کننده حضور داشتند.
501500

کد خبر: 691482

وب گردی

وب گردی