زائران اربعین از محل سکونت خود ویزا بگیرند

دبیر قرارگاه امام علی(ع)، ویژه اربعین استان ایلام گفت: همه زائران باید از محل سکونت خود ویزا دریافت کنند و در غیر این صورت از مبادی ورودی استان از تردد آن‌ها به مرز جلوگیری می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا سرهنگ «جلال میرزابیگی» گفت: زائران بدون روادید قانونی به‌هیچ‌عنوان نمی‌توانند از مرز خارج شوند و از زائران درخواست داریم حتماً با گرفتن روادید قانونی نسبت به شرکت در این رزمایش بزرگ حضور پیدا کنند.

دبیر قرارگاه امام علی(ع)، ویژه اربعین استان ایلام بابیان اینکه زائران از حمل بار اضافه خودداری کنند چون موجب اذیت شدن آنها در حین پیاده روی می‌شود گفت:زائران سفیران و آینه تمام نمایی نظام اسلامی ایران هستند لذا باید رعایت تمام شئونات اسلامی و قانون در این رزمایش شرکت کنند.

میرزا بیگی بابیان اینکه امسال پلیس به‌هیچ‌عنوان اجازه تردد بدون گذرنامه و ویزا نمی‌دهد لذا زائران تکلیف خود را بدانند و نسبت به این مهم اقدام کنند گفت: زائران درزمینهٔ ترافیکی قوانین و مقررات را رعایت کنند تا شاهد گره ترافیکی و ماندن در ترافیک نباشند.

رئیس پلیس پیشگیری و دبیر قرارگاه امام علی (ع)،ویژه اربعین در ایلام با تأکید بر اینکه با هرگونه بی‌نظمی و ناامنی و ایجاد مزاحمت برای زائران اربعین مرز مهران برخورد قاطع می‌شود افزود: پلیس با تمام توان پای‌کار است زائران نگران نباشند.

700700

کد خبر: 691494

وب گردی

وب گردی