کارگاه‌ آموزشی آشنایی با بانک‌های اطلاعاتی پایگاه اطلاعاتی ویژه اعضای هیات علمی واحد شیراز

کارگاه‌های آموزشی آشنایی با بانک‌های اطلاعاتی پایگاه اطلاعاتی Ebsco با همت حوزه معاونت پژوهش و فناوری واحد شیراز و با حضور مدرسین و نمایندگان پایگاه‌ مذکور ویژه اعضای هیات علمی در دانشگاه آزاد اسلامی شیراز برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، محمدمهدی جباری در حاشیه برگزاری کارگاه‌ پایگاه اطلاعاتی Ebscoبه خبرنگار دانشگاه گفت: در این کارگاه آشنایی لازم با بانک‌های اطلاعاتی پایگاه اطلاعاتی Ebsco شامل Academic serch complete و Business source complete انجام گرفت که با استقبال شرکت کنندگان روبرو شد.

معاون پژوهش و فناوری واحد شیراز در باره بانک اطلاعاتی Academic search complete افزود: « این بانک اطلاعاتی یکی بزرگ ترین و با ارزش ترین بانک اطلاعاتی چند رشته ای تمام متن دنیا است که اختصاصاّ برای موسسات تحقیقاتی و دانشگاه‌ها طراحی شده است. این بانک شامل مجموعه ای بالغ بر 60000 ویدیو با پوشش موضوعی گسترده از موضوعات متنوع از سال 1930 تا حال حاضر می باشد که توسط آژانس خبری Associated press فراهم آمده است.

جباری تصریح کرد: بانک اطلاعاتی Business Source Complete نیز یکی از مهم ترین پایگاه های آکادمیک جهان در حوزه های تجارت و کسب و کار است که شامل بیش از 1990 ژورنال آکامیک، 893 مجله، 940 انتشارات تجاری تمام متن و بیش از 39 هزار منبع علمی تمام متن دیگر است.

101

کد خبر: 691504

وب گردی

وب گردی