نمایشگاه سلامت در واحد بجنورد افتتاح شد

سومین نمایشگاه آفتاب مهر تحت عنوان "سلامت" در واحد بجنورد آغاز به کار کرد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر علی سلیمان پور مدیر فرهنگی و اجتماعی واحد بجنورد با اعلام این خبر به ایسکانیوز گفت: دانشجویان فعالی علمی در سومین هفته نمایشگاه آفتاب مهر تحت عنوان "سلامت" در هشت غرفه فعالیت های خود را آغاز کردند.

سلیمان افزود: در اسن نمایشگاه دانشجویان در 8 غرفه تحت عناورین کتاب، محصولات گیاهی و دارویی، روانشناسی، پرستاری، هلال احمر، انتال خون و مامایی خدماتی را به بازدید کنندگان عرضه می کنند.

او ادامه داد: در غرفه پرستاری خدماتی از جمله تعیین گروه خونی، اندازه گیری قند و فشار خون، تعیین شاخص توده بدنی( (BMIارائه بولتن های آموزشی از جمله نکات پیشگیری از مسمومیت با مواد شیمیایی، آموزش های لازم برای بیماریهایی همچون سرطان، چاقب، قلبی و عروقی و ..... ارائه خواهد شد.

مدیر فرهنگی و اجتماعی گفت: در غرفه های روانشناسی و مامایی نیز درباره انواع اختلالات، عوارض مصرف دخانیات و مواد مخدر، تست های روانشناسی معرفی تجهیزات روانشناسی ، پاسخگویی به سوالات بیماریهای زنان، نمایش فیلم و عکس و .... اطلاعاتی توسط دانشجویان به بازدیدکنندگان داده می شود.

سلیمان پور با اشاره به فعالیت سایر غرفه ها افزود: در غرفه های دیگر از جمله محصولات گیاهی و دارویی نیز فروش تجهیزات پزشکی، داروهای گیاهی و عرقیات دیده می شود و در غرفه هلال احمر دانشجویان می توانند با پرکردن فرم های عضویت در هلال احمر از کلاس ها و دوره های آموزشی این رگان استفاده کنند.

نمایشگاه "سلامت" در واحد بجنورد به مدت یک هفته از ساعت 9 الی 17برای بازدید عموم دایر خواهد بود.

700/701

کد خبر: 691538

وب گردی

وب گردی