رهنمودهای دکتر میرزاده موجب کاهش وابستگی دانشگاه به شهریه است

سید یوسف صالحی گفت: با سیاست ها و رهنمود های دکتر میرزاده نگرش مسولان و کارمندان دانشگاه نسبت به عدم وابستگی دانشگاه به شهریه تغییر کرده است و ذهنیی مبنی بر اینکه بتوانیم هزینه‌های دانشگاه را از طریق درآمدهای غیرشهریه‌ای تامین کنیم به وجود آمده است.

سید یوسف صالحی، رییس واحد فراهان دانشگاه آزاد اسلامی، با بیان ایم موضوع که بخشنامه های دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص در آمد های غیر شهریه ای تاکنون بسیار مفید بوده است، گفت: اجرای بخشنامه رییس دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص درآمدزایی واحدهای دانشگاهی بسیار مثبت و مفید است در واحد فراهان نیز ایده کاشت گل محمدی از یک سال پیش آغاز شده و قرار است که 2-3 هکتار از زمینهای واحدرا گل محمدی بکاریم و پیش بینی میکنیم که طرح موفقی برای واحد باشد. البته قرار شده است که کاشت گل محمدی همراه با گیاهان داویی باشد.
او ادامه داد: در رابطه با توسعه تحصیلات تکمیلی واحد فراهان بیش از 13-14 رشته در کارشناسی ارشد و دکتری گرفته ایم همچنین پیگیری و دادن راه کار و کمک‌های مالی رییس دانشگاه به واحد فراهان در خصوص پروژه‌های نیمه تمام باعث شده که هم اکنون این پروژه‌ها راه اندازی شود.
وی یادآور شد: با سیاست ها و رهنمودهای دکتر میرزاده نگرش مسولان و کارمندان دانشگاه نسبت به عدم وابستگی دانشگاه به شهریه تغییر کرده است و ذهنیی مبنی بر اینکه بتوانیم هزینه‌های دانشگاه را از طریق درآمدهای غیرشهریه‌ای تامین کنیم به وجود آمده است.

او با اشاره به نزدیک بودن هفته پیوهش افزود: در سال‌های قبل رتبه واحد فراهان در استان اول تا سوم بوده‌ است بخصوص اینکه از سال 92 و پس از ریاست دکتر میرزاده، واحد فراهان در زمینه پژوهش پیشرفت بسزایی کرده است.
وی در خصوص فالیت های دنش بنیان گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان، راه مناسبی برای کسب درآمدهای غیرشهریه‌ای است به علاوه فعالیت‌های دانش بنیان در همه دانشگاه‌ها از جمله دانشگاه آزاد اسلامی یک ضرورت است که بهتر است با انتشار محصولات دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی از طریق رسانه ها، میزان پیشرفت واحدها و دستاوردهای دانشجویان را به اطلاع رسانی کنیم.

وی تصریح کرد: امروز دانشگاه آزاد اسلامی باعث غرور و افتخار هر ایرانی است، چرا که با گذشت بیش از سه دهه تلاش و خدمت صادقانه در راستای تحقق و ارتقای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی، این موسسه توانسته به بزرگ ترین دانشگاه حضوری منطقه و جهان تبدیل شود.

200/202

کد خبر: 691544

وب گردی

وب گردی