شمس: امکانات و حمایت های دانشگاه آزاد اسلامی رویایی است

سرمربی تیم فوتسال دانشگاه آزاد اسلامی: با حمایت های دکتر میرزاده و امکاناتی که در اختیار داریم می توانیم حریف تیم هایی باشیم که ملی پوش در اختیار دارند.

حسین شمس در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز در خصوص شرایط تیم فوتسال دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در حال حاضر جایگاه خوبی در جدول نداریم. همانطور که می دانید تیم ما خیلی دیر تشکیل شد و آنطور که باید نتوانستیم یارگیری کنیم، اما بازیکنان آینده دار زیادی در تیم داریم و تلاشمان بر این است هرچه زودتر تیم را یکپارچه کنیم تا امتیازهایی که از دست داده ایم را جبران کنیم.

وی ادامه داد: تیم های لیگ برتر فوتسال همه قدرتمند هستند، فردا دیدار سختی با گیتی پسند اصفهان پیش رو داریم. این تیم از هفت بازی خود 31 امتیاز کسب کرده و با اقتدار در صدر جدول است. ما همه تلاشمان این است رقبا را کنار بزنیم و با پیروزی هایمان شرایط را در جدول بهتر کنیم؛ مانند دیگر رشته های دانشگاه آزاد که همه از بالانشینان جدول لیگ ها هستند، فوتسال هم از مدعی ها شود.

سرمربی تیم فوتسال دانشگاه آزاد اسلامی در خاتمه افزود: با حمایت های دکتر میرزاده و امکاناتی که در اختیار داریم می توانیم حریف تیم هایی باشیم که ملی پوش در اختیار دارند. سالن هایی که ما در آن تمرین می کنیم کاملاً استاندارد است، خوابگاه بازیکنان، امکانات رفاهی همه فراهم است و بازیکنان تمرکزشان فقط روی بازی هاست. تمام تلاشمان را خواهیم کرد اما تیم اصلی دانشگاه آزاد اسلامی را سال آینده خواهید دید.

602/101

کد خبر: 691571

وب گردی

وب گردی