رییس اداره کارگزینی هیات علمی واحد اردبیل:800 مورد پایان نامه در شش ماهه اول سال راهنمایی و مشاوره شده است

رییس اداره کارگزینی هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل از ارایه راهنمایی و مشاوره به 800 مورد پایان نامه مربوط به  اساتید واحد در شش ماهه اول سال جاری خبر داد.

ب گزارش ایسکانیوز، حسین شهبازی افزود: محاسبه و انجام امور مربوط به راهنمایی و مشاوره پایان نامه ها در تمامی رشته های تحصیلی در مقاطع ارشد و دکترای تخصصی و پزشکی در اداره کارگزینی هیات علمی واحد انجام شده است.

وی با اشاره به محاسبه و انجام تمام امور مربوط به حق التدریس، پروژه، کارآموزی، سمینار و معرفی به استاد، اظهار داشت: کارهای اداری و آموزشی بیش از 230 نفر از اعضای هیات علمی و بیش از 400 نفر از اساتید مدعو و بیش از 100 نفر از مربیان بیمارستان و کارشناسان آزمایشگاه واحد اردبیل و نزدیک به 100 نفر از اساتید مدعو مراکز سرعین و نیر در این اداره انجام می شود.

شهبازی تحویل و بررسی پرونده های حق التدریس و صدور کد تدریس ، بررسی نوع بیمه و مبالغ بیمه اساتید مدعو، معرفی تمام اساتید مدعو برای بررسی صلاحیت علمی و عمومی را از جمله فعالیت های اداره کارگزینی هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل عنوان کرد.

وی انجام امورات مربوط به استخدام ،بورسیه، طرح مشمول، ترفیع، ارتقا، صدور مرخصی و ماموریت و محاسبه اضافه کاری، تنظیم آمار و اطلاعات و صدور گواهی اعضای هیات علمی از دیگر فعالیت های این اداره برشمرد.

وی از همکاری صمیمانه کارکنان این اداره؛ سهراب رخشی اصل به عنوان مسئول حق التدریس، جعفر آذری کارشناس امور پایان نامه، ولی فتحعلیزاده کارشناس ترفیعات و یوسفی مقدم متصدی امور بایگانی تقدیر و تشکر کرد.

200

کد خبر: 691634

وب گردی

وب گردی