تفاهم نامه همکاری واحد اردبیل با کارخانه ماشین سازی تبریز عملیاتی می شود

معاون برنامه ریزی و اقتصاد دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل از انجام مذاکرات برای عملیاتی کردن تفاهم نامه همکاری با کارخانه ماشین سازی تبریز در زمینه تولید قطعات و ماشینهای cnc خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، محمد روحی عیسی لو در بازدید و نشست های کارشناسی از ماشین سازی تبریز بر عملیاتی شدن تفاهم نامه فی ما بین تاکید کرد.

وی گفت:توسعه فعالیتهای اقتصاد دانش بنیان از اولویتهای دانشگاههای آزاد اسلامی بوده و توانمندیهای دانش بنیان واحدها در این زمینه کم نظیر است.

معاون برنامه ریزی و اقتصاد دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل افزود: در این دیدار که مدیر عامل ماشین سازی به همراه مدیران و کارشناسان آن شرکت حضور داشتند بر ادامه همکاری دو سازمان تاکید شد.

روحی اظهار کرد: در این دیدار مقرر شد دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل در زمینه تولید دریلهای صنعتی با ماشین سازی همکاری کرده و نیز در صورت توافق روی تولید انواع cnc و تکمیل چرخه دانش آن همکاری شود.

وی اضافه کرد: دو سازمان توافق کردند روی کارگاههای تخصصی مشترک به منظور آشنایی و تربیت نیروی متخصص کار، همکاری ها توسعه یابد.

وی خاطر نشان کرد: ماشین سازی از توانمندی بسیار بالای صنعتی برخوردار بوده و به 60 کشور جهان ماشین های مختلف را صادر کرده است.

واحد اردبیل نیز دارای محصول دانش بنیان فرز دروازه ای cnc است.

200

کد خبر: 691636

وب گردی

وب گردی