بیانیه کانون بسیج اساتید واحد رودهن به مناسبت روز 13 آبان

کانون بسیج اساتید واحد رودهن به مناسبت روز 13 آبان بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش ایسکانیوز، متن این بیانیه به شرح زیر است:

با پیروزی انقلاب اسلامی، باران توطئه ها باریدن گرفت و شیطان بزرگ آمریکا، با دخالت های آشکار و پنهان، سعی در ایجاد جریان های انحرافی در نهضت مردمی داشت. هم چنین در سراسر کشور به ویژه در دانشگاه ها، حرکت هایی صورت می گرفتن تا جو سیاسی جامعه را پیچیده تر کرده و به نفع آمریکا به پیش ببرند.

انقلاب اسلامی ایران ارزش های گسترده و ماندگاری را از جمله فرهنگ ایثار را رقم زده است که در میان نسل های آتی و همچنین سایر ملت های آزاده جهان چنان شور و شعوری را آفریده که به آن ها قدرت خودباوری و عدالت خواهی می دهد تا مرعوب همینه پوشالی قدرت های استکبار نباشند و برای استقرار عدالت و آزادی در دنیا، مبارزه ای هدفمند، منطقی و عاقلانه را در پیش گیرند.

یوم الله سیزده آبان، نگینی درخشان در تاریخ استکبارستیزی ملت ایران است که یادآور اتفاقات بزرگ و تاریخ سازی است. روزی که با نثار خون های پاک شهدای دانش آموز و دانشجو تداعی بخش فرهنگ ایثار و شهادت شد. در آن روز دانش آموزان و دانشجویان پیرو خط امام، با الهام از فرهنگ ایثار و شهادت و از خودگذشتگی و اندیشه های استکبارستیز و ضداستعماری امام همیشه زنده، آخرین لانه فساد و جاسوسی شیطان بزرگ، آمریکای جنایتکار را به تسخیر درآوردند، این حماسه چنان شکوهمند و کوبنده بود که امام راحلمان آن را «انقلاب دوم» و حتی بزرگتر از انقلاب اول یعنی سرنگونی رژیم شاهنشاهی دانستند.

لذا کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی رودهن ضمن اعلام همبستگی با آرمان ها و اندیشه های والای امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب "مدظله العالی" از تمامی آحاد همیشه در صحنه و حزب الله و سازمان ها و نهادهای انقلابی دعوت بعمل می آورد تا با حضور پرشور خود در راهپیمایی یوم الله 13 آبان و «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» شرکت نمایند و حمایت قاطعانه خود را از سیاست های دولت تدبیر و امید و برنامه های استفاده از انرژی صلح آمیز هسته ای در مقابل سیاست های ظالمانه و استعمارگر آمریکا و حامیانش اعلام و با تأسی جستن از فرهنگ ایثار و شهادت که همان فرهنگ عاشورایی است و باایمان به فرمایشات خمینی کبیر (ره) و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب "مدظله العالی" همیشه و در همه جا شعار (هیهات من الذله) سرور آزادگان جهان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را سر داده و اعلام می داریم که جمهوری اسلامی با اقتدار و عزت در صحنه ی جهانی و مسائل بین المللی تا به ثمر رساندن خون هزاران شهید، جانباز و آزاده و پاسداری از فرهنگ ایثار و شهادت حضور پیدا می کند.

200

کد خبر: 691785

وب گردی

وب گردی