کسب رتبه برتر دانش آموزان سما در جشنواره ملی " دریا مسیر پیشرفت " ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بینیان دریایی

نتایج جشنواره ملی " دریا مسیر پیشرفت"  اعلام و دانش آموزان پایه نهم دبیرستان دخترانه سما دو ( دوره اول ) موفق به کسب رتبه دوم این جشنواره ملی شدند.

به گزارش ایسکانیوز، دانش آموزان ثمین دهقان نصیری، موژان فتاحی و فاطمه زهرا شاهوراقی فراهانی در دومین جشنواره ملی “دریا مسیر پیشرفت” بخش مقاله پژوهشی با موضوع " بررسی مصرف ماهی در برنامه غذایی خانواده های منطقه ۵ و ۲۲ " شرکت نموده و حائز رتبه دوم این جشنواره شدند.

گفتنی است که از سوی عوامل اجرایی این جشنواره با این دانش آموزان مصاحبه ای به عمل آمد که در نشریه جشنواره به چاپ خواهد رسید. همچنین زمان اهدای جوایز به صاحبان عناوین از هفدهم تا نوزدهم آبان ماه سال جاری اعلام گردیده است.

دبیر جشنواره در خصوص اهداف این جشنواره گفت: ترویج مسایل مرتبط با دریا از جمله اهدافی است که در میان همه نهادهای مرتبط به دریا تبدیل به یک دغدغه شده است. در این میان اهمیت کارهای ترویجی در میان دانش آموزان و دانشجویان یکی از اثرگذارترین اقدامات در این زمینه به شمار می رود. بدین منظور برگزاری دومین دوره جشنواره ملی “دریا مسیر پیشرفت” ، علاوه بر توجه به توسعه شرکتهای دانش بنیان، با هدف ترویج مباحث مرتبط با دریا در بخش های فیلم کوتاه دانشجویی، مسابقات شناورهای هوشمند و جشنواره دانش آموزی دریا تنظیم شده است.

این جشنواره به وسیله ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی با همکاری ارگانها، با برنامه هایی جامع برگزار شد.

200

کد خبر: 691797

وب گردی

وب گردی