حفظ چارچوب های آموزشی کلی دانشگاه آزاد اسلامی  در زمان تصدی دکتر میرزاده

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه سرفصل های درسی رشته معماری باید بازنگری کلی شود گفت: با به روز شدن سرفصل دروس می توان راندمان آموزشی را در رشته معماری بالابرد.

دکتر محمد رضا منصوری در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز گفت: بعضی از دروس از چندسال گذشته تا به امروز با شیوه خاص تدریس می شود که با استقبال دانشجویان باید سرفصل های دروس را بازنگری و تغییر داد.

او ادامه داد: این تجدید نظر هادر تغییر دروس می تواند ارتباطات اساتید با دروس را بالا برده که این موضوع به بالا بردن راندمان کاری در این رشته دانشگاهی خواهد شد.

این عضو هیات علمی دانشگاه آزاد تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی باعث شده تا امکانات تحصیل برای جویندگان علم سهل الوصول شود که این موضوع بسیار خوبی است.

دانشگاه آزاد اسلامی باعث شده تا امکانات تحصیل برای جویندگان علم سهل الوصول شود که این موضوع بسیار خوبی است

منصوری به عملکرد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و گفت:با توجه به اینکه فعالیت من آموزشی بوده و اجرایی نیست، عملکرد دکتر میرزاده در دانشگاه آزاد در حفظ بخش آموزشی و علمی بسیار خوب بوده است و توانسته با تغییر و تحولاتی که در چند سال اخیر در این مجموعه به وجود آمده بسیاری از چهار چوب های کلی آموزشی حفظ شود .

به گفته مدیر گروه معماری دانشگآه آزاد ورامین، میرزاده توانسته است در بخش تصمیم گیری حوزه پژوهش موضوعات منطقی و اقتصادی خوبی را ارائه بدهند.

702/700

کد خبر: 691839

وب گردی

وب گردی