تجلیل حجت الاسلام آل هاشم از خانواده شهید مدافع حرم ارتش در بجنورد

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با حضور در استان خراسان شمالی از خانواده شهید سرهنگ مرتضی زرهرن، یکی از شهدای مدافع حرم ارتش در شهر بجنورد تجلیل و قدردانی نمود.

به گزارش ایسکانیوز، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در استان خراسان شمالی از خانواده شهید سرهنگ مرتضی زرهرن، یکی از شهدای مدافع حرم ارتش در شهر بجنورد تجلیل و قدردانی نمود.
به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد علی آل هاشم، صبح امروز با حضور در استان خراسان شمالی از تیپ 130نیروی زمینی ارتش مستقر در بجنورد بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت های فرهنگی و آمادگی های دفاعی این تیپ قرار گرفت.
نماینده ولی فقیه در ارتش همچنین در ادامه حضور خود در شهر بجنورد با خانواده های کارکنان تیپ 130نزاجا دیدار و طی مراسمی که با حضور امیر سرتیپ جهانشاهی، فرمانده قرارگاه و ارشد نظامی آجا در منطقه جنوب شرق، سرهنگ ابراهیم گل گلی، فرمانده این تیپ و جمعی از مسئولین و کارکنان آجا برگزار شد از خانواده شهید سرهنگ مرتضی زرهرن یکی از شهدای مدافع حرم ارتش در شهر بجنورد تجلیل و قدردانی نمود.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در این مراسم تکریم خانواده شهدا را با ارزش و مهم دانست و تصریح کرد: تجلیل از فداکاری و ایثارگری والدین معظم شهدا، همسران و فرزندان آنان باعث می شود تا یاد و خاطره شهدای سرافراز اسلام همواره زنده بماند.
وی تأکید کرد: همانگونه که رهبر فرزانه انقلاب فرموند ما به شهدای دفاع از حریم اهل بیت(ع) به طور ویژه افتخار می‌کنیم
همچنین حجت الاسلام آل هاشم درادامه حضور خود دراستان خراسان شمالی با حضور درایستگاه پدافند هوایی شهرآباد بجنورد با کارکنان پایور و وظیفه این ایستگاه دیدار و گفت و گو کرد.
وی همچنین با حضور در جمع دانش آموزان منازل سازمانی ارتش در این منطقه فرارسیدن 13 آبان روز دانش آموز و تسخیر لانه جاسوسی را گرامی داشت
گفتنی است با حضور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، سرهنگ گل گلی و سرهنگ پور طاهری فرماندهان تیپ 130 و ایستگاه رادار شهر آباد از ماکت موشک پدافندی در منازل سازمانی ارتش در این شهر رونمایی شد.
حضور در مزاز شهدای گمنام و ادای احترام به مقام شامخ شهدا از دیگر برنامه های رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در شهر بجنورد بود.

308/300

کد خبر: 691872

وب گردی

وب گردی