اپلیکیشن Yahoo Bots برای اندروید و آی او اس منتشر شد

یاهو اپلیکیشن جدیدش به نام یاهو باتز (Yahoo Bots) را برای دو سیستم‌عامل اندروید و آی‌او‌اس منتشر کرد.

به گزارش ایسکانیوز، یاهو سعی دارد تا با اپلیکیشن‌های موبایلی، کاربران را تحت تاثیر قرار دهد. مشخصا این تصمیم بدی نیست و تنها موردی که در این بین اهمیت دارد، میزان کاربردی بودن اپلیکیشن‌های یاد شده است. اوایل هفته‌ی جاری نیز شاهد عرضه‌ی اپلیکیشن Yahoo View برای اندروید بودیم. این اپ محتوای شبکه‌ی Hulu را ارائه می‌دهد و به کاربران اجازه می‌دهد تا کلیپ‌های تلویزیونی و اپیزودهای کامل را در گوشی‌های خود مشاهده کنند. در ادامه‌ی مطلب با زومیت همراه شوید.

حال اپلیکیشن Yahoo Bots هم برای دو پلتفرم محبوب اندروید و آی‌او‌اس در دسترس کاربران قرار گرفته است. این اپلیکیشن به افراد اجازه می‌دهد تا بتوانند بات‌های یاهو را با سرعتی بسیار بیشتر بیابند و اساسا به عنوان یک درگاه برای دسترسی به دستیار مجازی یاهو می‌توان از آن استفاده کرد. بنابراین شما می‌توانید با اپلیکیشن مورد بحث، با‌ت‌های مورد نظر خود از جمله بات مالی، خبر، آب‌وهوا، ورزش و ... را پیدا کنید.

در کنار انتشار اپلیکیشن بات، شرکت یاهو Blitz را هم معرفی کرده است. Blitz در واقع یک بات مخصوص فوتبال است که می‌توان از طریق اپلیکیشن مورد اشاره به آن دسترسی داشت. در بات یاد شده بازیکنان Fantasy Football می‌توانند وظایف خود را در Game Day مدیریت کرده و بازیکنان مورد نظر خود را برای شرکت در بازی تعیین کنند.

اپلیکیشن یاهو‌باتز در سیستم‌عامل آی‌او‌اس با دستیار صوتی سیری نیز یکپارچه شده و به همین دلیل استفاده از آن در این پلتفرم بسیار آسان‌تر است. اگر یاهو بخواهد بات‌های بیشتری را معرفی کند، مطمئنا می‌توانید از طریق این اپلیکیشن به آن‌ها نیز دسترسی داشته باشید.

اپلیکیشن Yahoo Bots را می‌توانید به صورت کاملا رایگان دانلود کنید، اما اگر اکانت یاهو نداشته باشید، امکان استفاده از آن وجود ندارد. توسعه‌دهندگان نیز این موضوع را تایید کرده‌اند که برای استفاده از اپلیکیشن مورد بحث کاربران باید ابتدا به حساب کاربری یاهو خود لاگین کنند. برای دانلود این اپلیکیشن می‌توان به پلی‌استور و اپ‌استورمراجعه کنید.

201/202

منبع: زومیت

کد خبر: 691900

وب گردی

وب گردی