انتصاب سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت جام

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت جام در مراسمی با حضور کارکنان و اساتید آموزشکده و مدارس سما تربت جام منصوب شد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر داودی سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت جام با حضور در جمع کارکنان و اساتید آموزشکده و مدارس سما تربت جام با ابراز خوشحالی از اولین دیدار خود با آنها از تلاش ها و خدمات ارزشمند این مجموعه قدردانی کرد.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات و سختی های کار در مراکز آموزش عالی، پرداختن به دغدغه های اساتید، کارکنان و دانشجویان و خانواده هایشان را از مهمترین وظایف خود دانست. داودی نبود شفافیت در امور و عدم تحقق عدالت در گذشته را از مهمترین دغدغه های کارکنان و اساتید واحد عنوان نمود و خاطر نشان کرد: تنها راه تحقق عدالت وجود یک سیستم ارزشیابی دقیق برای تعیین میزان کارآمدی افراد است.

وی همچنین با اذعان به اینکه کاستی هایی در واحد وجود دارد به نگاه نقادانه و نظارتی کارکنان بر عملکرد مدیران تاکید داشته و افزود: نقد منصفانه همراه با پیشنهادات سازنده رمز گذر از مشکلات پیش رو خواهد بود. وی در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح شرایط سخت رقابتی در بین مراکز آموزشی شهرستان، همدلی و همکاری بیش از پیش اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی و آموزشکده سما واحد تربت جام را لازمه بقا و پویایی نخستین و بزرگترین مجموعه آموزش عالی شهرستان دانست.

دکتر داودی در سخنان پایانی خود با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت های کشور افغانستان در جذب دانشجوی کاردانی و کارشناسی از رایزنی های انجام شده با مسئولین مربوطه جهت تاسیس شعبه ای از آموزشکده سما تربت جام در استان هرات افغانستان خبر داد. در پایان این دیدار اساتید و کارکنان آموزشکده و معلمان مدارس سما تربت جام با بیان دغدغه های خود خواستار حل مشکلاتشان توسط مسئولین دانشگاه شدند.

201

کد خبر: 691916

وب گردی

وب گردی