از نشریات دانشجویی تا «کانون خانه و کاشانه»

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر از برنامه های فرهنگی این واحد دانشگاهی خبر داد که یکی از این برنامه ها، ازدواج هشتادو دو زوج و برگزاری جشن ازدواج برای آن هاست.

جعفر پویامنش (معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر) در گفتگو با ایسکانیوز در رابطه با فعالیت های فرهنگی این واحد دانشگاهی گفت: ما در مناسبت های مختلف برنامه های خاصی برگزار می کنیم. به عنوان مثال در دهه ی محرم، مراسم سینه زنی داشتیم و همچنین برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس برنامه هایی را تدارک دیده و اجرا کردیم.

این معاون فرهنگی ادامه داد: ما توانستیم شش کانون فرهنگی را فعال کنیم. مسابقه کتابخوانی هفته ولایت از خطبه غدیر را نیز برگزار کردیم و همچنین روز عید ولایت و امامت، مراسم جشنی برگزار کردیم که در آن حجت الاسلام ولمسلمین حسینی (امام جمعه خرم دره) سخنرانی کرد.

او در رابطه با نشریه های فرهنگی دانشگاه اضافه کرد: در حال حاضر چهار نشریه ی دانشجویی با عناوین «بسام»، «پرستاری»، «پیام مبین» و «رهپو» را منتشر می کنیم که همه ی آن ها در وبگاه دانشگاه موجود هستند.

پویامنش در ادامه شرح برنامه های فرهنگی که در آینده برگزار می شود گفت: یکی از برنامه های آینده ی معاونت فرهنگی دانشگاه، جشن ازدواج است که دوم آذر ماه برگزار می شود و قرار است هشتاد و دو زوج در این مراسم شرکت کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر با اشاره به برنامه ی تازه ای که می تواند خانواده ها را به هم نزدیک کند، اظهار کرد: از آنجایی که می دانیم این روزها جوانان از کانون خانواده دور شده اند؛ طرحی را راه اندازی کرده ایم با عنوان «کانون خانه و کاشانه». در این طرح دانشجویان به همراه خانواده هایشان به طبیعت گردی می روند که در نزدیک شدن اعضا به هم، نقش مثبتی را ایفا می کند.

وی در رابطه با طرح دیگری افزود: طرح خانه های فرهنگ هم مسئله ای است که در معاونت فرهنگی دانشگاه به آن پرداخته ایم. خانه های فرهنگ در حقیقت مکان هایی حجره مانند است که دانشجویان می توانند صنایع دستی و هنری خود را در آن ها به نمایش بگذارند. در واقع این خانه های فرهنگ قرار است نمایشگاهی از آثار هنری و صنایع دستی دانشجویان باشد.

502500

کد خبر: 691940

وب گردی

وب گردی