هشت واحد از یگان ویژه ناجا برای امنیت آیین اربعین درمرز مستقرمی شوند

فرمانده یگان‌های ویژه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران (ناجا) گفت: به منظور ارتقا و تامین امنیت زائران اربعین حسینی هشت یگان از نیروهای این فرماندهی در مرزهای شلمچه ، مهران و چذابه مستقر می شوند.

به گزارش ایسکانیوز، سردار حسن کرمی در این باره گفت: این یگان طی سه سال گذشته حضور مستمری برای تامین امنیت زائران در مرزهای سه گانه داشته است و با تلاش ها و آمادگی تمامی نیروها توانسته ایم امنیت زائران را به شکل ممکن برقرار کنیم.
وی افزود: امسال با توجه به پیش بینی افزایش تعداد زائران شرکت کننده درآیین پیاده روی اربعین ، هشت واحد از نیروهای یگان ویژه ناجا در استان های ایلام و خوزستان برای تامین امنیت زائران بکارگیری می شوند.
فرمانده یگان‌ ویژه ناجا تصریح کرد: امسال بر خلاف سال گذشته فرماندهی انتظامی استان‌ ها مسئولیت اصلی را بر عهده گرفته است و یگان ویژه به تقویت این یگان ها مامور شده است، واحد نوپو نیز برای مقابله سریع و به موقع با هرگونه مشکل امنیتی در آماده باش کامل بسر خواهند برد.
سردار کرمی به زائران توصیه کرد حتما با روادید و ویزای کشور عراق به مرزها مراجعه کنند تا فرآیند اعزام آنها در سریع ترین زمان ممکن انجام شود، امسال با برنامه ریزی های صورت گرفته تلاش شده مشکلات سال گذشته به حداقل برسد و امیدواریم در سایه همکاری عموم مردم شاهد عزیمت و بازگشت به سلامت تمامی زائران اباعبدالله الحسین (ع) از آیین های اربعین حسینی باشیم.

منبع:ایرنا

700/701

کد خبر: 691982

وب گردی

وب گردی