انهدام دو باند سرقت‌های به عنف در گلستان

فرمانده انتظامی استان گلستان از انهدام دو باند سرقت‌های به عنف و اعتراف آنان به 41 فقره سرقت‌ به عنف و کیف‌قاپی خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، سردار علی اکبر جاویدان در این خصوص گفت: اعضاء این باند از شهرهای مجاور به گرگان عزیمت و در فرصت‌های مناسب اقدام به سرقت‌های به عنف و کیف قاپی می‌کردند.

وی اظهار داشت: با هماهنگی مراجع قضائی و راهنمایی تعدادی از مالباختگان، مراتب شناسایی و دستگیری اعضاء این باند در دستورکار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

سردار جاویدان ادامه داد: در یکی از این سرقت‌ها، شماره پلاک موتور سیکلت استفاده شده توسط سارقان توسط یکی از مالباختگان شناسایی و به پلیس آگاهی اعلام شد.

وی افزود: با همکاری پلیس راهور، مالک موتورسیکلت شناسایی و در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد متعلق به خانمی است که توسط یکی از اعضاء این باند مورد استفاده قرار می گیرد.

این مقام ارشد انتظامی گلستان تاکیدکرد: در همین راستا متهم دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی تعداد زیادی اموال مسروقه و اسناد و هویت‌های جعلی کشف شد.

وی با اشاره به دستگیری دو نفر دیگر از اعضاء یک باند زورگیری افزود: متهمان در فرصتی مناسب اقدام به سرقت گوشی تلفن همراه می‌کردتد که با هوشیاری ماموران پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان در پایان با اشاره به دستگیری سه نفر و اعتراف سارقان به 41 فقره سرقت‌های‌ به عنف و کیف‌قاپی افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

700/701

کد خبر: 692013

وب گردی

وب گردی