استفاده از اینترنت روی موبایل برای اولین‌بار از کامپیوترها بیشتر شد

تلفن‌های همراه هوشمند به اصلی‌ترین دستگاه‌هایی تبدیل شده‌اند که کاربران هر روز از آن‌ها استفاده می‌کنند. دیگر کسی برای چک کردن ایمیل‌ها و یا گشت و گذار در اینترنت از کامپیوتر استفاده نمی‌کند.

به گزارش ایسکانیوز، تلفن‌های همراه هوشمند همه چیز را به راحتی در اختیار کاربران قرار می‌دهند. همین موضوع باعث شده که رفته‌رفته استفاده از اینترنت روی این محصولات بیشتر شود. تماشای ویدیوی اینترنتی و یا دانلود محتوای مختلف باعث شده‌اند که تلفن‌های همراه هوشمند و تبلت‌ها حجم‌ زیادی از اینترنت دنیا را به خودشان اختصاص دهند. حالا در خبرهای جدید به این موضوع اشاره شده که درصد استفاده از اینترنت موبایل برای اولین‌بار از کامپیوترهای شخصی بیشتر شده است.

براساس اطلاعاتی که از سازمان StatCounter Global Stats منتشر شده تلفن‌های همراه هوشمند و تبلت‌ها در مهر ماه بیش از ۵۱٫۳ درصد اینترنت دنیا را در اختیار داشتند. این مقدار در کامپیوترها به ۴۸٫۷ درصد رسید. حتی رییس شرکت StatCounter Global Stats به این موضوع اشاره کرده که: این آمار می‌تواند پیام‌های زیادی برای شرکت‌های مختلف داشته باشد. این موضوع نشان می‌دهد که باید وب‌سایت‌های مختلف را به شکلی طراحی کرد که بتوان روی موبایل هم به‌خوبی آن‌ها را دید. گوگل نقش مهمی در بالابردن استفاده‌ی مردم از اینترنت موبایل داشته است. موتور جست و جوی گوگل کاملا با پلتفرم‌های موبایل هماهنگ شده و مردم مضامین مختلفی را می‌توانند به راحتی روی موبایل مشاهده کنند.

201

منبع: دیجی کالا

کد خبر: 692077

وب گردی

وب گردی