اخذ مجوز دوره های فوق تخصصی فلوشیت و ایمپلند دندانی در واحد دندانپزشکی

سرپرست واحد علوم دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی از گرفتن مجوز دوره های فوق تخصصی فلوشیت و ایمپلند دندانی در این واحد دانشگاهی خبر داد.

افشین حراجى درباره خبرهای جدیددر این واحد دانشگاهی به خبرنگار ایسکانیوز گفت : درگذشته ما در حوزه آموزش دندانپزشکی شورای خاصی نداشتیم.اما در حال حاضر توانسته ایم از وزارتخانه بهداشت و درمان مجوز دوره های تخصصی فلوشیت و ایمپلند دندانی را بگیریم و فعالیت های تخصصی این زمینه ها را آغاز کنیم.

او درباره فعالیت های واحد علوم دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در هفته پژوهش افزود: واحد دندانپزشکی لقمان3 در تاریخ 21آذر ماه طی مراسمی از استادان و معلمان برتر واحدهای دندانپزشکی تقدیر می کند.همچنین تصمیم گرفته ایم که در هفته پژوهش نیز پژوهشگران برتر را انتخاب، معرفی و در مراسمی از آنان تجلیل کنیم.

حراجى درباره فعالیت های دانش بنیان واحد علوم دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد:ما در این واحد به زیر ساخت های بزرگی احتیاج داریم که متأسفانه این زیر ساخت ها، در ایران وجود ندارد.در حال حاضر ما در مرکزهای تحقیقاتمان مشغول به ساختن این زیرساخت ها هستیم؛ البته در زمینه های فک، صورت، اسکن ها و مدل های 3 بعدی تحقیق های مهم و موثری را انجام داده ایم. از طرف دیگر ما در واحد علوم دندانپزشکی ، مرکز ایمپلندهای دندانی را ایجاد کرده ایم که زیر نظر ریس دانشگاه آزاد اسلامی ، روی ایمپلندها تحقیق می کنیم.

سرپرست واحد علوم دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی درخصوص تأثیر دوره جدید ریاست دانشگاه تاکید کرد: در حال حاضر در همه دانشگاه های کشور اعم از سراسری و آزاد، دندانپزشکی گرانترین رشته در علوم پزشکی است؛ به همین دلیل اگر یاری های دکتر میرزاده در این چند سال نبود؛بی شک دانشجویان نمی توانستند در این واحد به فعالیت هایشان ادامه دهند. ریس دانشگاه در این راستا،با انجام اقدام های مهمی ازجمله کاهش هزینه پرداخت شهریه برای این رشته و همچنین اختصاص دادن فضاهای قابل توجه به این واحد دانشگاهی برای تحصیل وهمچنین انجام فعالیت های تحقیقاتی ، شرایط را برای تحصیل دانشجویان مهیا کرده است.

203/200

کد خبر: 692080

وب گردی

وب گردی