حضور یکپارچه دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم روز مبارزه با استکبار جهانی/تصاویر

13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی در واحدهای دانشگاهی همراه با ملت ایران فریاد «مرگ بر آمریکا» سر دادند.

به گزارش ایسکانیوز، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز با حضور یکپارچه جلوه ای از همدلی و وحدت را به نمایش گذاشته و با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

به مناسب سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز، دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیضا با حضور در راهپیمایی 13 آبان بار دیگر با آرمان های انقلاب تجدید میثاق کردند.

دانشگاهیان دانشگاه آ‌زاد اسلامی واحد بیضا با تجمع مقابل سردرب دانشگاه، با سر دادن شعارهای انقلابی و به آتش کشیدن پرچم آمریکای جنایتکار، خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی نشان دادند.

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان نیز همگام با سایر شهروندان شهرستان شیروان با شور حسینی و روحیه استکبارستیزی با فریادهای الله اکبر و مرگ بر آمریکا به جهانیان ثابت کردند سازش با ظلم و زور با فرهنگ ایرانیان سازگار نیست.

دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان با حضور پررنگ خود در راهپیمایی 13 آبان بار دیگر با آرمان های رهبر کبیر انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند و یاد و نام شهدای 13 آبان را گرامی داشتند.

به مناسبت سالروز یوم‌الله 13 آبان، روز برجسته‌سازی و تجلی‌بخشی به ارزش‌های انقلاب اسلامی، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه در مراسم راهپیمایی این روز حماسی و بزرگ حضور یافتند.

در این مراسم ضد استکباری و پر شور، اعضای هیات رئیسه، استادان، کارکنان و دانشجویاندانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه، همگام با سایر مردم انقلابی و ولایت مدار این شهرستان به صورت گسترده و فعال در راهپیمایی یوم الله 13 آبان شرکت کردند و فریاد خشم و انزجار خود را با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، الله اکبر و ... اعلام کردند.

سیزدهم آبان هرسال، فرصتی است برای یادآوری حوادث مهمی چون تبعید حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه در ۱۳۴۳، کشتار بیرحمانه و به گلوله بستن دانش‌آموزان مظلوم از سوی دژخیمان رژیم پهلوی در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا که در شکل گیری انقلاب اسلامی و بیرون راندن مظهر استکبار از ایران نقش اساسی داشتند.

در پایان راهپیمایی، بیانیه ای قرائت شد که حضار با صدای تکبیر خود بند بند آن را تایید کردند.

استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی فردوس با شرکت در راهپیمایی روز 13 آبان انزجار خود را از آمریکای جهانخوار و رژیم غاصب صهیونیستی فریاد زدند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فردوس هدف از شرکت در این راهپیمایی را میثاق با آرمان‌های امام راحل (ره)و مقام معظم رهبری اعلام کرد و گفت: «روز دانش آموز یادآور حماسه عظیم امام خمینی (ره) علیه استکبار جهانی است و حضور دانشجویان غیور شهرستان در کنار دانش‌آموزان و آینده‌سازان کشور مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهد بود.»

مراسم راهپیمایی روز 13 آبان که از میدان 15 خرداد شهرستان آغاز شده بود با تجمع مردم در مصلی نماز جمعه، قرائت بیانیه و فریاد انزجار جوانان و سخنرانی امام جمعه شهرستان فردوس به پایان رسید.

تجمع بزرگ دانش آموزی و دانشجویی 13 آبان در حسینیه عاشقان ثارالله و در کنار بارگاه 5 شهید گمنام این شهرستان با حضور خانواده بزرگ دانشگاه آزاداسلامی واحد قائم‌شهر، دانشجویان ،دانش آموزان و مسئولان شهرستانی برگزار شد.

همزمان با حضور مردم ولایت مدار ایران اسلامی در راهپیمایی 13 آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی، کارکنان، دانشجویان و اعضای هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر با حضور پرشور خود، روز مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز را گرامی داشتند.

دانشگاهیان واحد قائم‌شهر با سر دادن شعار‌های «مرگ بر آمریکا» «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر انگلیس» بار دیگر توطئه‌های کشورهای غرب علیه ایران اسلامی را محکوم و بر پیروی از آرمانهای خمینی کبیر (ره) و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای مقابله باهرگونه توطئه تأکید کردند.

مسئولا دانشگاه آ‌زاد اسلامی سما واحد زاهدان نیز به همراه دانشجویان ودانش آموزان ضمن تجدید بیعت با مقام معظم رهبری آیت الله خامنه ای و به فرموده ایشان که «می توان در مقابل سلطه بیگانگان وسلطه جویان ایستاد و آمادگی همه جانبه خود را به رخ جهانیان کشید ودشمنان را مایوس تر و درمانده تر از هر زمان نمود» دوشادوش سایر اقشار ملت وفادار در این راهپیمایی شرکت کردند و حرکتی هوشیارانه و درخور تحسین انجام دادند که نشان از دقت، بصیرت و انقلابی بودن این حرکت عظیم است.

دیروز صبح دانشجویان، کارکنان، استادان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی همراه با اقشار مختلف مردم همزمان در سراسر کشور در راهپیمایی یوم الله 13 آبان شرکت کردند.

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی خوی همراه بامردم متدین این شهر با حضور پر شکوه خود در راهپیمایی ضد استکباری 13 آبان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام این روز با شعارهای مرگ بر امریکا و مرگ بر صهیونیست ضمن تجدید میثاق با آرمان های والای انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، خشم و انزجار خود را ار استکبار جهانی ابراز کردند.

دانشگاهیان با حضور گسترده خود به جهانیان اعلام کردند: 13 آبان در تاریخ انقلاب جایگاه ویژه ای دارد چرا که دانشجویان و دانش‌آموزان متعهد و انقلابی ایران توانستند در امتداد خون شهدای گرانقدر این روز عزیز، با تسخیر لانه جاسوسی امریکا قدرت شکست‌ناپذیری این شیطان بزرگ را در هم شکنند و فریاد ظلم ستیزی انقلاب ایران را در صحنه های بین المللی طنین انداز کنند.

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور همراه با اقشار مختلف مردم در شهرستان نور در راهپیمایی یوم الله 13 آبان شرکت کردند.

دکتر صدرالدین متولی با بیان اینکه 13 آبان روز سرنوشت‌ساز و مهم در تاریخ ایران اسلامی است گفت: «یوم الله 13 آبان، یادآور حوادث مهمی است که در شکل گیری انقلاب اسلامی و بیرون راندن مظهر استکبار آمریکای جهان خوار از ایران اسلامی نقش اساسی داشته است.»

رئیس واحد نور خاطرنشان کرد: «13 آبان روز مبارزه، هوشمندی، بصیرت و تبعیت جوانان این سرزمین نسبت به فرمایشات امام راحل(ره) است و روحیه استکبارستیزی و مبارزات تا زمانیکه جنایت، خیانت و رذالت آمریکا ادامه داشته باشد، همچنان به قوت خود باقیست.»

در این مراسم ضد استکباری و پر شور، اعضای هیات رئیسه، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور، همگام با سایر مردم انقلابی و ولایت مدار این شهرستان به صورت گسترده و فعال در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان شرکت کردند و فریاد خشم و انزجار خود را با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، الله اکبر و... اعلام کردند.

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی همگام با سایر اقشار جامعه در راهپیمایی 13 آبان حضور یافتند.

همزمان با سراسر کشور؛ راهپیمایی 13 آبان؛ روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با حضور مسئولان و مردم همیشه در صحنه شهرستان بندرانزلی برگزار شد.

سرپرست، اعضای هیات رئیسه، استادان، کارکنان و جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی نیز همگام و همراه با سایر مردم ولایتمدار بندرانزلی در این راهپیمایی حضور یافتند.

دانشجویان این واحد دانشگاهی با حضور خود در تظاهرات ضد استکباری یوم الله 13 آبان نشان دادند همیشه در صحنه حاضر بوده و تا ابد مدافع آرمان های مقدس نظام و انقلاب خود هستند.

دیروز صبح اعضای هیات علمی، اساتید مدعو، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان همراه با اقشار مختلف مردم شهرستان بوکان همزمان در سراسر کشور در راهپیمایی یوم الله 13 آبان شرکت کردند

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان بوکان، در راهپیمایی مردم شهرستان بوکان به مناسبت 13آبان روز دانش آموز، گفت: «این روز تاریخی مصادف با تبعید حضرت امام(ره) به ترکیه، قیام خونین 13 آبان 57 از سوی دانشجویان و دانش آموزان، و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره) است.»

حجت‌الاسلام سلیم ایمانی ادامه داد:«13 آبان نماد هوشیاری و بیداری ملت ایران در برابر استکبار است و حضور مردم در این راهپیمایی روحیه استکبار ستیزی ملت ایران برای دنیا را به نمایش می گذارد.»

وی با بیان اینکه ایران اسلامی به الگوی کشورهای آزادیخواه تبدیل شده است، اظهار کرد: «الگوی کشور مستقل در جهان توسط ایران ارایه شده و این الگو در حال گسترش به دیگر کشورهای اسلامی است و این الگو شدن ایران باعث شده که استکبار و در راس آن آمریکا از ایران هراس داشته باشد.»

ایمانی اضافه کرد:«رسالت امروز ملت ایران این است که گوش به فرمان مقام معظم رهبری داشته باشیم تا به انقلاب و ارزش های انقلاب آسیبی وارد نشود.»

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بوکان با توجه به امنیت موجود در ایران اسلامی، ادامه داد: «بزرگ ترین نعمت امروز ایران نعمت امنیت است که ما باید با تمام توان از این نعمت بزرگ پاسداری و حراست کنیم.»

سپس در ادامه مردم شهرستان بوکان با قرائت قطعنامه ای با محکوم کردن سیاست های تروریستی استکبار جهانی در پایان پرچم آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی را به آتش کشیدند.

202/200

کد خبر: 692097

وب گردی

وب گردی