مهم ترین اخبار دانشگاه آزاد اسلامی در هفته که گذشت/از برگزاری نخستین جشنواره شیخ طبرسی تا بزرگترین گردهمایی بین المللی دانشمندان و دانش پژوهان پلیمر

از برگزاری نخستین جشنواره شیخ طبرسی و اختتامیه بیست و یکمین دوره مسابقات قرآن و عترت با حضور آیت الله هاشمی رفسنجانی تا بزرگترین گردهمایی بین المللی دانشمندان و دانش پژوهان پلیمر کشور مهمترین اتفاقاتی بودند که هفته گذشته در دانشگاه آزاد اسلامی رخ دادند.

به گزارش ایسکانیوز، ادامه اخبار هفته گذشته (شنبه 8 تاپنج‌شنبه 13 آبان) در دانشگاه آزاد اسلامی را خواهید خواند.

شنبه 8 آبان 1395

طه هاشمی: تبیین برنامه های فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به سند اسلامی شدن دانشگاه ها/برگزاری جشنواره شیخ طبرسی دوسال یکبار

نشست خبری اختتامیه یکمین دوره مسابقات قرآن در عترت و نخستین جشنواره شیخ طبرسی با حضور دکتر طه هاشمی و اصحاب رسانه در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

طه هاشمی در ابتداى این نشست گفت: زمانی که کار را در مهرماه 92 در معاونت فرهنگى دانشگاه آزاد شروع کردیم آیت‌الله هاشمی گفتند، از کارهای سطحی که در ارتباط با مسائل قرآنی انجام می‌شود رنج می‌برم. بنابراین، سعی کردیم به لایه هاى درونی مسائل قرآنی بپردازیم. برهمین اساس پژوهشگاه قرآن و عترت را راه اندازى کردیم که به فعالیت‌های قرآن و عترت در سراسر کشور می‌پردازند.

مشروح خبر را در اینجا بخوانید

یکشنبه 9 آبان 1395

بازدید مدیر کل توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی از مرکز رشد واحد های فناور واحد شیراز

مدیرکل توسعه فناوری و ارتباط باصنعت دانشگاه آزاد اسلامی از واحدها و هسته های مستقر در مرکز رشد واحد های فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز بازدید به عمل آورد.

مشروح خبر را در اینجا بخوانید

دوشنبه 10 آبان 1395

واشقانی فراهانی: دانشگاه آزاد اسلامی از پژوهش و تولید محصولات کشاورزی ارگانیک حمایت می‌کند

نشست تحقیقات و نوآوری در کشاورزی ارگانیک معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی با انجمن بین‌المللی ایزوفار با حضوردکتر ابراهیم واشقانی فراهانی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی و پروفسور جرولد رامن، رئیس انجمن بین‌المللی ایزوفار ظهر امروز برگزار شد.

ابراهیم واشقانی فراهانی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامیدر نشست تحقیقات و نوآوری در کشاورزی اورگانیک با اعضای انجمن ایزوفار گفت: امنیتغذایی یکی از چالش‌های مهم برای بسیاری از کشورهاست و تامین غذای سالم برای بهزیستیمردم جزو برنامه راهبردی کشورهای توسعه‌یافته و در حال توسعه است.

مشروح خبر را در اینجا بخوانید

حضور مجله های علمی دانشگاه آزاد اسلامی برای اولین بار در نمایشگاه مطبوعات

مدیرکل گسترش علم و علم سنجی از ارائه مجله های علمی دانشگاه آزاد اسلامی در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات خبر داد.

مشروح خبر را در اینجا بخوانید

سه‌شنبه 11 آبان 1395

طه هاشمی: امروز بیش از هر زمان دیگری باید در دانشگاه‌ها به مباحث قرآنی پرداخت/ معرفی برگزیدگان مسابقات قرآن و عترت به جشنواره ملی دانشجویان

نخستین جشنواره شیخ طبرسی و اختتامیه بیست و یکمین دوره مسابقات قرآن و عترت با حضور آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس هیات موسس و هیات امنا و دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در سالن شهید مطهری دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

دکتر سید طه هاشمی معاون فرهنگی و دانشجویی در آغاز این مراسم ضمن خیر مقدم به حاضرین، قرآن پژوهان، قاریان و حافظان قرآن، با اشاره به دیدار خود با هاشمی رفسنجانی">آیت الله هاشمی رفسنجانی در مهر 92 و تاکید ایشان بر پرداختن به مباحث عمیق و پژوهش‌های بنیادین قرآن و عترت در دانشگاه‌ها، گفت: از همان زمان، در حوزه فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و بعدها که حوزه دانشجویی هم بدان اضافه شد، تصمیم بر این شد که به مباحث بنیادی‌تر و توسعه پژوهش‌های قرآن و مکتب اهل بیت (ع) نیز پرداخته شود.

مشروح خبر را در اینجا بخوانید

دکتر میرزاده: برگزاری کرسی تفسیر قرآن کریم در دانشگاه آزاد اسلامی توسط آیت الله هاشمی رفسنجانی/فعالیت بیش از 500 کانون قرآن و عترت در واحدهای دانشگاهی

دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر اینکه در محیط های دانشگاهی برخورد با قرآن باید علمی و عمیق باشد، خواستار راه اندازی یک کرسی تفسیر قرآن کریم توسط آیت الله هاشمی رفسنجانی برای دانش پژوهان و قرآن پژوهان در دانشگاه آزاد اسلامی شد.

مشروح خبر را در اینجا بخوانید

چهارشنبه 12 آبان 1395

ترویج روحیه استکبار‌ستیزی و استقلال‌خواهی، معیارهای دانشجو و دانش‌آموز مسلمان در دانشگاه آزاد اسلامی

یکصد و هشتاد و یکمین جلسه هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز در محل سازمان مرکزی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه اعضای هیات رئیسه دانشگاه با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و شهدای دانش آموز، 13 آبان روز دانش آموز را به همه دانش آموزانایران اسلامی بویژه دانش آموزان مدارس سما تبریک گفتند.

مشروح خبر را در اینجا بخوانید

پنج‌شنبه 13 آبان 1395

امکان دسترسی واحدهای دانشگاهی به پایگاه های معتبر علمی جهان/ ارتقای علوم و تکنولوژی پلیمر با همکاری انجمن پلیمر و دانشگاه صنعتی امیرکبیر و پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران

دکتر میرزاده با اشاره به راه اندازی پژوهشگاه مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی به منظور تجمع مغزها متشکل از پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامی و سایر دانشگاه ها و مراکز پژوهشی کشور، از وجود 11 هزار آزمایشگاه و کارگاه در این دانشگاه خبر داد که تا کنون 9166 مورد آن در سامانه ساها تجمیع شده اند.

مشروح خبر را در اینجا بخوانید

بزرگترین گردهمایی بین المللی دانشمندان و دانش پژوهان پلیمر کشور در دانشگاه آزاد اسلامی گشایش یافت

دوازدهمین سمینار بین المللی علوم و تکنولوِژی پلیمر ( ISPST ) با مشارکت انجمن علمی و پلیمر ایران بزرگترین دانشگاه های ایران نظیر دانشگاه تهران، شریف ، امیرکبیر، تربیت مدرس ، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب در محل سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

مشروح خبر را در اینجا بخوانید

200/202

کد خبر: 692100

وب گردی

وب گردی