نگاه دانشگاه آزاد اسلامی بر توسعه آموزشی است/ هیچ رشته بدون مجوز نداریم

تیم اعزامی از هیئت تخصصی نظارت و ارزشیابی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، متشکل از دکتر محمد عبداللهی دبیر دبیرخانه عمومی و تخصصی داروسازی، دکتر احمد فخری رئیس اداره نظارت و ارزشیابی دانشگاه های آزاد در وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی، دکتر صادقی معاون اداره نظارت و ارزشیابی دانشگاه های آزاد در وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی، دکتر چراغعلی، عضو شورای سیاست گذاری دبیرخانه تخصصی داروسازی، دکتر سید علی ابطحی معاون پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر فرهاد ادهمی رئیس مرکز توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی از امکانات آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم دارویی و دانشکده داروسازی مربوطه بازدید کردند.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر ابطحی در این بازدید ضمن خوشامدگویی به اعضای هیئت بورد گفت: فرصتی ایجاد شده است با نظارت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و این قبیل بازدیدها یک ارتقاء بسیار خوبی را برنامه ریزی کنیم و مرتب سنجه شویم و شاهد اتفاقات وسیعی در ارتقاء کیفیت آموزشی از جمله ایجاد 50 مرکز EDO، احداث 50 مرکز مهارت های بالینی و جذب 500 عضو هیات علمی و 144 بار درخواست ارزیابی عملکردی در سطح کشور از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش باشیم.

معاون پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی ضمن اشاره به ارتقاء سطح کیفی آموزش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در سال جاری حوزه علوم پزشکی موفق به کسب عناوین و افتخارات بسیاری از سوی دانشجویان این دانشگاه در المپیادها و امتحانات جامع علوم پایه شده است که برتری 26 نفر به عنوان 5/2 درصد برتر امتحان جامع علوم پایه کشوری یکی از آنهاست و بیشترین تعداد این 26 نفر نیز از واحد علوم دارویی بودند.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی وضعیت آموزشی داروسازی بسیار مناسب دانسته و اشاره کرد : ما هم اعتقاد داریم الزامات و استانداردهای کارشناسی شده را باید اجرا نمود تا شاهد رشد و ارتقاء بیشتری باشیم.

وی در ادامه افزود: افزایش تعداد اعضای هیأت علمی و جذب بیش از 500 عضو هیأت علمی جدید در سال گذشته از اقدامات اجرایی این حوزه بوده است.

ابطحی گفت: تعامل مان با وزارت بهداشت بسیار عالیست و گزارش های نادرستی که از سمت بعضی از افراد به مدیران رده بالای وزارت بهداشت داده می شود هیچ خللی در کار ما ایجاد نمی کند و ما به سمت جلو پیش می رویم و خود جناب وزیر بهداشت و حوزه معاونت آموزشی وزارت بهداشت نیز از ما حمایت می کنند.

ابطحی در پایان ضمن تشکر از کلیه حاضرین که برای ارزیابی و ارزشیابی این واحد وقت گذاشتند از تلاش مداوم و مستمر ریاست و همکاران واحد علوم دارویی که همواره در ارتقاء آن نقش داشتند تشکر کرد و واحد علوم دارویی را یکی از واحدهای مطرح در سطح ملی و باعث سربلندی دانشگاه آزاد اسلامی معرفی کرد.

200

کد خبر: 692122

وب گردی

وب گردی