بازدید هیئت تخصصی نظارت و ارزشیابی وزارت بهداشت از واحد علوم دارویی/تصاویر

هیئت تخصصی نظارت و ارزشیابی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور از  امکانات واحد علوم دارویی و دانشکده داروسازی بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی واحد علوم دارویی، تیم اعزامی از هیئت تخصصی نظارت و ارزشیابی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، متشکل از دکتر محمد عبداللهی دبیر دبیرخانه عمومی و تخصصی داروسازی، دکتر احمد فخری رئیس اداره نظارت و ارزشیابی دانشگاه های آزاد در وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی، دکتر صادقی معاون اداره نظارت و ارزشیابی دانشگاه های آزاد در وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی، دکتر چراغعلی، عضو شورای سیاست گذاری دبیرخانه تخصصی داروسازی، دکتر سید علی ابطحی معاون پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر فرهاد ادهمی رئیس مرکز توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی از امکانات آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم دارویی و دانشکده داروسازی مربوطه بازدید کردند.

در این بازدید که با حضور دکتر سیدمهدی رضایت رئیس واحد، معاونان، رئیس دانشکده داروسازی، مدیر و اعضای گروه دانشکده داروسازی برگزار شد، گزارشی مبسوط از تاریخچه، وضعیت فعلی، رشد آموزشی و پژوهشی، دستاوردهای واحد علوم دارویی با رویکرد ویژه داروسازی از سوی دکتر ارکیده قربان دادرس، معاون آموزشی واحد علوم دارویی ارائه شد و حسب مورد معاونین و مدیران مربطوه و اعضای هیات علمی حاضر نیز توضیحاتی ارائه نمودند.

بعد از ارائه توضیحات و پاسخ به سوالات، هیئت اعزامی از بخش ها و امکانات مختلف دانشکده داروسازی نظیر آزمایشگاه های آموزشی-پژوهشی، مرکز تحقیقات علوم دارویی، کتابخانه، سلف، کلاسها و امکانات آموزشی بازدید بعمل آورد که توضیحات لازم از سوی مسولین مربوطه ارائه گردید. در مواردی نیز به صورت مستقیم با دانشجویان حاضر در آزمایشگاه ها و کلاسهای درس صحبت شد.

در پایان این بازدید، دکتر عبدالهی، دکتر فخری و دکتر چراغعلی ضمن تشکر از زحمات ریاست واحد علوم دارویی، اعضای هیئت علمی و مدیران اجرایی پیشرفتهای محسوس این واحد در حوزه علوم دارویی، وجود نوآوریهایی نظیر برگزاری تزیاری، تکیه بر فعالیتهای محصول محور، فعالیت دانشکده شیمی دارویی، داشتن برنامه و نقشه راه برای فعالیتهای آینده و فعالیت حوزه میان رشته ای را از نقاط قوت این واحد دانشگاهی برشمردند.

200

کد خبر: 692123

وب گردی

وب گردی