دهقانی فیروزآبادی: تلاش وزارت خارجه و کمیسیون امنیت ملی برای برقراری روابط متقابل درجهت تقویت سیاست خارجی

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی جلسات متعدد و مشترک با وزارت امور خارجه را در راستای تقویت روابط حوزه سیاست خارجی مثبت ارزیابی کرد.

به گزارش ایسکانیوز، کمال دهقانی فیروزآبادی با اشاره به جلسه اخیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با وزارت امور خارجه که در محل این وزارتخانه تشکیل شد، گفت: این جلسه در راستای تقویت روابط حوزه سیاست خارجه بود.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: کمیسیون امنیت ملی دیدار و برگزاری جلسات با وزارتخانه های مربوط به حوزه کاری خود را در دستورکار دارد که بر این اساس هر چند وقت یکبار مسئولان وزارتخانه ها به مجلس دعوت شده و متعاقبا اعضای کمیسیون نیز به این دستگاه ها دعوت می شوند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شوری اسلامی در گفت و گو با خانه ملت، بر همین اساس تصریح کرد: جلسه ای که در وزارتخانه برگزار شد بر تقویت روابط این وزارتخانه با کمیسیون تأکید داشت که وزیر امور خارجه برای برقراری بهتر این ارتباط رابطی میان وزارتخانه و مجلس قرار داد؛ در خصوص سیاست های حوزه سیاست خارجی و امنیت ملی نیز در جلسات مشترک در کمیسیون امنیت ملی به صورت مفصل گفتگو می شود.

300/302

کد خبر: 692160

وب گردی

وب گردی