اکرمی: ما با آمریکا و اروپا غرض ورزی شخصی نداریم

یک عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان این که ما با آمریکا و اروپا غرض ورزی شخصی نداریم گفت: وقتی به تاریخ مان نگاه می کنیم، می بینیم که از سال 32 تا سال 42 و حتی سال 95 هیچ تغییری در نگاه و سیاست های آن‌ها نسبت به ایران پیدا نشده است بلکه این سیاست‌ها بدتر هم شده است.

به گزارش ایسکانیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدرضا اکرمی، با اشاره به فرارسیدن سالروز واقعه سیزدهم آبان ماه اظهار کرد: این روز هرساله قوت و کیفیت بهتری پیدا می‌کند که چنین حالتی به سیاست های خود آمریکا بر می‌گردد و تا زمانی که آن‌ها این سیاست‌ها را تغییر ندهند مراسم سیزده آبان با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: ما با آمریکا و اروپا غرض ورزی شخصی نداریم اما وقتی به تاریخ مان نگاه می کنیم، می بینیم که از سال 32 تا سال 42 و حتی سال 95 هیچ تغییری در نگاه و سیاست های آن‌ها نسبت به ایران پیدا نشده است بلکه این سیاست‌ها بدتر هم شده است.

اکرمی با بیان اینکه آمریکایی ها امروز در منطقه روی به جنگ نیابتی آورده اند و داعش را برای رسیدن به اهدافشان درست کرده‌اند ، اظهار کرد: آن‌ها در عراق و سوریه داعش را درست کرده اند تا مسلمانان را به جان هم بیاندازند و مشتی مزدور را به نام اسلام و دین به جنگ فراخوانند تا در این میان اسرائیل سود ببرد.

اکرمی با بیان اینکه برگزاری مراسم‌هایی چون سیزده آبان ماه به آگاه مردم درباره نیات آمریکا کمک می‌کند، اظهار کرد: مردم پس از برجام نفرت‌شان از آمریکا عمیق‌تر شده است و با خود می گویند آمریکایی ها یا به دنبال منافع خودشان هستند یا احمق‌اند که دائم سخن از جنگ به میان می آوردند در حالی که می‌توان در صلح نیز زندگی کرد.

این عضو جامعه روحانیت مبارز با تاکید بر اینکه مردم وقتی آگاه‌تر شوند مراسم سیزده آبان را هر چه قدرتمند تر برگزار می‌کنند، اظهار کرد: حتی اگر تمامی مردم در این مراسم شرکت نیز نکنند اما این مراسم را تائید و تقویت می‌کنند و با آن مخالفتی نیز ندارند ولی لازم است این مراسم عمیق‌تر و جامعه تر و با کیفیت‌تر برگزار شود و در آن به آگاه سازی مردم نیز تاکید شود.

این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اقشار تحصیل کرده باید بدانند که مردم ما با آگاهی شعار مرگ بر آمریکا را سر می دهند در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: درست است که مردم شعار مرگ بر آمریکا را با آگاه سر می دهند اما به هر حال دانشجویان و دانشگاهیان ما نیز کار می خواهند و به دنبال اشتغال و مسائل معیشتی هستند و صرفا نمی شود با اتکا به همین شعارها کارها را پیش برد بلکه باید در کنار شعار،‌ شعور و عمل نیز وجود داشته باشد.

وی در پایان تاکید کرد:‌ برای تحقق شعارهای اقتصادی چون اقتصاد مقاومتی همه باید دست به دست هم دهند و دولت به تنهایی نمی‌تواند همه کارها را به پیش ببرد.

300/302

کد خبر: 692241

وب گردی

وب گردی