کتاب "آئین زندگی" در اردبیل  منتشر شد

کتاب "آئین زندگی" تالیف مشترک اکبر غاربی کلخوران و بهنام بهاری اودلو منتشر شد.

به گزارش ایسکانیوز، این کتاب از انتشارات جهاد دانشگاهی استان اردبیل بوده و از کتب درسی دانشگاهی است، مشتمل بر یازده فصل انتشار یافت.

کتاب "آئین زندگی" که بر اساس آخرین سرفصل های مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور و از جمله دروس عمومی تمامی رشته های دانشگاهی است با استفاده از بیش از ۹۰ منبع معتبر به رشته تحریر در آمده، از جدیدترین مسایل و مطالب مورد نیاز جوانان بویژه دانشجویان سخن به میان آورده است.

اکبر غاربی کلخوران؛ مدرس دروس عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل، از چهره های شاخص استان در حوزه فرهنگی، قرآنی، رسانه ای و از مدرسان مجرب دانشگاه های استان و بیش از ده سال سابقه تدریس در دروس عمومی و قرآنی و ... بوده و آثار دیگر از جمله کتاب "توسعه فرهنگی از دیدگاه قرآن و سنت" از تالیفات این نویسنده است.

همچنین بهنام بهاری اودلو دانشجوی دکتری، مدیرگروه معارف و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل و از فعالان اجتماعی و فرهنگی استان بوده و کتاب "گذری بر تاریخ انقلاب اسلامی" و "فلسفه اخلاق با تکیه بر مباحث تربیتی" از جمله تالیفات ایشان می باشد.

علاقمندان می توانند جهت تهیه کلی و جزئی این کتاب ارزشمند با خود مولفین تماس گرفته و یا به انتشارات جهاد دانشگاهی واقع در جنب دانشگاه محقق اردبیلی و همچنین نمایشگاه دائمی کتاب ولایت واقع در میدان شفای شهرک کارشناسان مراجعه نمایند.

200

کد خبر: 692324

وب گردی

وب گردی