حضور دانش آموزان دبیرستان  دخترانه سما دو در برنامه تلویزیونی "با همستان"

دانش آموزان پایه نهم عضوانجمن IYNT "علوم طبیعی" دبیرستان سما شماره 2 دختران تهران در برنامه زنده تلویزیونی شبکه جام جم باعنوان "با همستان"به مناسبت سیزده آبان به سوالات مطرح شده پاسخ دادند.

به گزارش ایسکانیوز، به مناسبت روز سیزدهم آبان ، دانش آموزان پایه نهم عضو تیم انجمن علمی IYNT (علوم طبیعی) این واحد آموزشی در روز چهارشنبه مورخ 12 آبان 95 ساعت 22:30 در برنامه زنده تلویزیونی " با همستان" از شبکه جام جم حضور یافتند.

این تیم علمی که پیشتر توانسته بود به سرپرستی و راهنمایی سیده حلیمه تهم به مرحله بین المللی که در تابستان 95 در شهر شیراز برگزار گردید، به هفده سوال جهانی در مورد علوم طبیعی پاسخ دهد ، در این برنامه نیز به سوالات مجری برنامه در خصوص نحوه حضور و نوع مسابقه توضیحات لازم را ارائه کرد.

رودابه پیریایی، مبینا سبک روح ، سیده شکیبا اسلامی، پریناز تکاپو ،کیانا حاجی زاده، سیده ساره اطیابی، پرین صائمیان و ملیکا نادرخمسه اعضای تیم IYNT ( علوم طبیعی ) این مدرسه همچنین به عنوان انجمن پژوهشی برتر در سطح کشور (با توجه به ارزیابی سازمان سما) برگزیده شده بودند که در جشنواره پویش( تجلیل از برگزیدگان سمایی در حوزه های پژوهشی و فرهنگی) که 27 و 28 تیرماه سال جاری در چالوس برگزار شد توسط سازمان سما مورد تجلیل قرار گرفتند.

200

کد خبر: 692468

وب گردی

وب گردی