مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش:  رتبه‌بندی معلمان با شرایط قبلی ادامه می‌یابد

مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش گفت: رتبه بندی معلمان با همان شرایطی که تا کنون اعمال شده ادامه پیدا خواهد کرد.

به گزارش ایسکانیوز، محمد فاضل در حاشیه گردهمایی کارشناس مسئولان امور بانوان کل کشور درباره ارزیابی معلمان در قالب رتبه بندی معلمان اظهار کرد: فرم ارزیابی معلمان جدید نیست و همواره فعالیت های آنان ارزیابی شده و امتیازاتی به آنها تعلق گرفته است.


اوافزود: رتبه بندی معلمان با همان شرایطی که تا کنون اعمال شده ادامه پیدا خواهد کرد؛ اما امیدواریم هم از جهت افراد تحت پوشش و هم میزان تأثیر گذاری در وضعیت معیشت فرهنگیان، این امر با توسعه مالی دولت ارتقاء پیدا کند.


مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش درباره زمان راه‌اندازی مرکز صلاحیت حرفه‌ای معلمان که قرار بود در سال جاری راه اندازی شود، گفت: آموزش و پرورش به دنبال توسعه این طرح است اما زمینه های لازم برای تحقق آن باید فراهم شود. برنامه سنجش صلاحیت حرفه ای طرح جامعی است که ابعاد مختلفی را در بر می‌گیرد و ابعاد مختلفی دارد که باید همه آنها با هم دیده شوند.


اودرباره پرداخت مطالبات بازنشستگان گفت: با مساعدت و وعده دولت قرار شده است پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال 94 تا اواخر آذر امسال پرداخت شود اما تلاش می‌کنیم پرداختها تا 15 آذر انجام شود که البته علاوه بر پاداش، مطالبات دیگری را هم شامل می شود.


مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش درباره سرانه مدارسگفت : بخشی از سرانه را در ابتدای سال پرداخت کردیم که البته در استان ها متفاوت است، بخش دیگر سرانه هم پرداخت خواهد شد.


فاضل در پایان درباره وضعیت رد صلاحیت شدن پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال گذشته گفت: این افراد در مرحله بررسی مجدد قرار دارند و تلاش ما بر این است که برای سال آینده مشکلشان را حل کنیم و با آمادگی کامل در کلاس های درس حاضر شوند.

منبع:ایسنا

700/705

کد خبر: 692513

وب گردی

وب گردی